The Prodigy Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hei, Har per idag upc chello pluss: Hastighet Inntil 4096 kbps nedlasting Inntil 768 kbps opplasting Månedspris kr. 479,- Smartcall: Giga* 8 Mbit/s 900 kbit/s kr 549,- Noen som har erfaringer med smartcall..? hvordan er linjene..? Burde jeg bytte over til smartcall...? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 smartcall har bra og stabil hastighet (merk avhengig av avstand fra sentral), men de har heller laber ping. sjelden under 50 ms til vg.no (på 4Mb/600kb 395,- pr mnd), typisk er 51-53 ms hos meg. om du burde bytte kommer helt an på din egen bruk/krav og lommebok Lenke til kommentar
benlen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Kan jeg spørre hvorfor du vil bytte? Er det bare pris/kBit eller er det annet du er misfornøyd med hos UPC? Grunnen til at jeg spør er at jeg vurderer UPC nå som jeg skal flytte Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 SmartCall er absolutt IKKE å anbefale. Jeg hadde det selv for et år tilbake ca. og uten å overdrive så datt gjerne linja ned i 4-5 min hver halvtime, om ikke oftere. Datt til stadighet ned i flere dager også, pluss at mange ganger gikk pingen til værs. Nei det er smart å være smart og ikke velge smartcall. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Smartcall har vist oppgradert linjene/sentralene siden da.. så du burde vel få grei linje! jeg vurderer selv sterkt å bytte til 4 eller 8mbit linja til smartcall. Lenke til kommentar
magnus-nas Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det spørs jo hvor du bor da. Det er forskjell på ADSL2+ på Holmlia og CMTS på Nesodden feks. Bor du på Holmlia ville jeg tatt ADSL2+. Dere har sentralen mitt oppi husa der jo. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) hvorfor ikke bytte til UPC 8/1 mbit? til 579kr/m har veldig bra ping å, ligger på 5-9 i cs på Catch gamer servere Endret 10. oktober 2005 av Dennis87 Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Smartcall ligger under UPC da, men er vel billigere hos selve UPC. Jeg har nettop bestilt 4000/600 fra smartcall, oppgraderer til 8000/900 om linja er god. Er smartcall bra? har hørt mange rose dem, håper folk har god erfaring med smartcall, og generelt sett kabel tv nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå