Dings Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 OK, jeg er slev ikke fan av slike meldinger som den jeg skriver nå, men jeg tror rett og slett at jeg bare må krype til korset. Dette er en av disse "Hva ville du kjøpt?" meldingene... Jeg har bursdag i dag, og i anledning den har jeg plutselig mye mer penger enn det jeg hadde i går. Jeg tenkte at jeg skulle investere i litt PCutstyr, men så kommer det store spørsmålet.. Hvor mye og hva.. Jeg har allerede en XP1700, og den og jeg er gode venner, men hovedkortet og skjermkortet er liksom ikke det beste som finnes (Asus a7v133 og Abit GF2 t400), så det jeg lurte på var: Skal jeg virkelig slå på stortrommen og kjøpe hovedkort som støtter DDRram, nytt GF4 kort og DDRram, eller skal jeg evt. bare kjøpe mer SDram og et GF4kort? Jeg er litt i stuss, men jeg har liksom litt lyst på et DDR-system... Jeg har godt og vell 6000 til rådighet, men jeg klarer ikke å bestemme meg... Mvh. Dings Lenke til kommentar
nordud Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Var jeg deg, ville jeg ventet en måneds tid, for det kommer nye hk og krafikkort om hjørnet. Men hvis du må ha nytt utstyr nå ville jeg ha anskaffet meg en asus a7v266c hovedkort, ett Point of View GF4 Ti4200SE grafikkort, testet av HW her:http://www.hardware.no/tester/skjermkort/pov_ti4200se/index.html. Minne må du vel også ha, feks apacer hos psdata, eller twinmos hos komplett. Her holder det i massevis med pc2100 brikker hvis du ikke skal drive seriøs-seriøs klokking. Harddisk anbefaler jeg IBM 80GB. Lykke til! [ Denne Melding var redigert av: nordud på 2002-08-14 22:36 ] Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg ville kjøpt gf4ti4200 nå. De koster ikke så mye og det går ei stund før de er utdatert. Så kan du se an hvor fort det går, tenke litt over saken, og kansje kjøpe hovedkort eller noe annet om en måned eller to. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå