Radi Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg lurer på hvor de internet usb, firewire tilkoblingene er på hoved kortet mitt. Det er et Asus P4C800-E Deluxe Lenke til kommentar
Radi Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Det er ikke sisse jeg mener, disse er til USB porter man skal ha der PCI slottet er. ( De blå er USB ) ( Den røde er Firewire ) Lenke til kommentar
Radi Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Kabelen som skal kobles til hoved kortet ser slik ut: De fire pin'ene skal på hoved kortet. Men hvor ? Lenke til kommentar
Radi Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Nei, sorry jeg skrev feil. Det er de blå greiene som jeg har tegnet en rød sirkel rundt. Jeg har koblet to usb portet som er foran på kabinettet, Men når jeg kobler noe i de portene ( USB ekstern HDD ) står det: Ukjent port. Og Jeg kommer ikke inn på Den eksterne hdd'n. Hvordan fikser jeg dette ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå