Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel tom for routere?

Anbefalte innlegg

Noen andre som har fått denne beskjeden? Har bestilt meg linje for et par uker siden, telenor var idag og koblet opp linjen men har ennå ikke mottatt noe router. Ringte inn til nextgentel hvor de unnskyldte seg med at det har vært lyn nedslag bla bla bla bla.. Kunne ikke svare på når de skulle sende routeren, noen andre som har fått samme beskjed?

BTW: Fant forresten en router fra Nextgentel i kjellern, er 5 år gammel Cisco router som jeg aldri fikk sendt tilbake.. Er vel ikke mulig å bruke denne? :) Kan jo resette dritten og aktivere den gjennom nextgentel sine sider, vist jeg tør..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flytta nylig og fikk beskjed om å bruke Netopia'en jeg. Det viste seg imidlertid at de har gått over til PPPoE der jeg er koblet opp?! Brukte et gammelt Bluecom modem og det funker som fjell.

Uansett bare å prøve det...

Off-topic: Var vel neppe telenor som koblet opp linja di uansett, men telavie eller en annen entrepenør :p

Lenke til kommentar
Noen andre som har fått denne beskjeden? Har bestilt meg linje for et par uker siden, telenor var idag og koblet opp linjen men har ennå ikke mottatt noe router. Ringte inn til nextgentel hvor de unnskyldte seg med at det har vært lyn nedslag bla bla bla bla.. Kunne ikke svare på når de skulle sende routeren, noen andre som har fått samme beskjed?

BTW: Fant forresten en router fra Nextgentel i kjellern, er 5 år gammel Cisco router som jeg aldri fikk sendt tilbake.. Er vel ikke mulig å bruke denne? :) Kan jo resette dritten og aktivere den gjennom nextgentel sine sider, vist jeg tør..

Det er nok fullt mulig. Kjør på ;) Du vil uansett ikke gjøre noen skade ved å prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...