Sicho Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Noen andre som har fått denne beskjeden? Har bestilt meg linje for et par uker siden, telenor var idag og koblet opp linjen men har ennå ikke mottatt noe router. Ringte inn til nextgentel hvor de unnskyldte seg med at det har vært lyn nedslag bla bla bla bla.. Kunne ikke svare på når de skulle sende routeren, noen andre som har fått samme beskjed? BTW: Fant forresten en router fra Nextgentel i kjellern, er 5 år gammel Cisco router som jeg aldri fikk sendt tilbake.. Er vel ikke mulig å bruke denne? Kan jo resette dritten og aktivere den gjennom nextgentel sine sider, vist jeg tør.. Lenke til kommentar
pian Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Flytta nylig og fikk beskjed om å bruke Netopia'en jeg. Det viste seg imidlertid at de har gått over til PPPoE der jeg er koblet opp?! Brukte et gammelt Bluecom modem og det funker som fjell. Uansett bare å prøve det... Off-topic: Var vel neppe telenor som koblet opp linja di uansett, men telavie eller en annen entrepenør Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg bestilte NGT for en god stund tilbake og fikk endelig routeren i går. Tilsendingen av router var det jeg ventet lengst på og de forklarte det med at de ikke hadde nok routere igjen som passet der jeg er oppkoblet til. Er absolutt ikke fornøyd med tjenesten de leverer, men så er det billigst med studentrabatt... Lenke til kommentar
melsom Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Noen andre som har fått denne beskjeden? Har bestilt meg linje for et par uker siden, telenor var idag og koblet opp linjen men har ennå ikke mottatt noe router. Ringte inn til nextgentel hvor de unnskyldte seg med at det har vært lyn nedslag bla bla bla bla.. Kunne ikke svare på når de skulle sende routeren, noen andre som har fått samme beskjed? BTW: Fant forresten en router fra Nextgentel i kjellern, er 5 år gammel Cisco router som jeg aldri fikk sendt tilbake.. Er vel ikke mulig å bruke denne? Kan jo resette dritten og aktivere den gjennom nextgentel sine sider, vist jeg tør.. Det er nok fullt mulig. Kjør på Du vil uansett ikke gjøre noen skade ved å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå