tesswess Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 denne gangen er det noe galt med touch paden.. er det det den heter? uansett, "musa".... når jeg bruker den til å scrolle nedover en side, vil den ikke slutte å gå nedover før den er heilt nede på siden.. jeg kan slippe lenge før, men den fortsette fordeom.. hva kan det skyldes tro? fikk pcen igår... Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det hender av og til at du får en slags autoscroll, hvor man må tappe en gang til før den stopper, skal gå an og stille inn dette i programvaren for touchpaden. Lenke til kommentar
tesswess Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 men hvordan gjør jeg dette det? jeg har prøvd å trykke en gang til, men den reagerer ikke, stopper på bunn... drar jeg den så andre veien, går den opp igjen, uten å stoppe før den er på topp. ikke alltid dette skjer, men ganske ofte.. Lenke til kommentar
fetter`n Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hei! Du kan prøve å gå inn på kontrollpanelet- mus- enhetsinnstillinger- merk av touchpad og trykk innstillinger. Da kan du gå gjennom alle innstillinger som har med touchpad å gjere. Håper dette kan hjelpe deg.... mvh Fetter`n Lenke til kommentar
tesswess Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 jeg fant ikke noen instillinger som jeg kan fikse dette på.. har engelks windows though... Lenke til kommentar
tesswess Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 hm.. etter å la lastet ned drivere som dere har anbefalt her, har det blitt utrolig treigt når jeg scroller ned.. det hakker og siden henger litt igjen... hjelp... sorry vist jeg begynner å bli masete nå, men jeg vet ikke råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå