Arachnid Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 hvor mye tåler artic lim? vet ikke om det er det det heter.. men hvor mye vekt kan belastes på det?? Lenke til kommentar
zacon Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Det står advarsel på sidene deres om at du det du limer ikke kan tas fra hverandre igjen noengang. Hvis dette er riktig kan du lime pcen din i taket. Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 scphaa da! Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Er det ikke aralditt? Det er iallefall noe helt sykt sterkt hvis en følger bruksanvisninga. Jeg limte fast en AMD i kjøleribba engang (trodde jeg aldri skulle ha den mer, men nei) Det var kjerna som svikta, ikke limet! Lenke til kommentar
zacon Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Det er mulig det er araldit, men isåfall vil jeg tro at det er noe annet i tillegg. Jeg tror ikke at araldit alene leder varme så godt. Hvis det er araldit så er det ekstremt sterkt, men da er det veldig viktig at du bruker ganske mye lim. Ikke som trelim ol. Masse lim. Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Hehe. Kan jo teste om det er sterkere enn superlimet til Petter Smart. Han limte fast et tog i taket. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå