Joachim_F Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Famitsu har røpet de første detaljene om Metal Gear Solid 4, som kommer til PS3. I tillegg er det klart at Metal Gear Acid 2 til PSP lanseres med en ny type 3D-briller. Les mer Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 jeg gleder meg sykt mye til dette fantastiske spillet kommer.... .... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Famitsu har røpet de første detaljene om Metal Gear Solid 3 Metal Gear Solid 4 that is? Lenke til kommentar
Agres Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Stilig med "Solid Eye" da Kan ikke vente til den påståtte trailern dukker opp Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Kan ihvertfal si ein ting, og det er at Kojima ikkje vil skuffe Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Gleder meg SOM en unge"" mGS" rulZ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Veldig spennende med det nye systemet med fiender, mer intelligens og sånn. Tipper også at Raiden vil være kulere og mer "pro" i dette spillet, i håp om at flere vil like han denne gangen. Var jo ikke alle som likte han så godt sist. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Raiden er kul han men jeg spiller Metal Gear Solid pga Solid Snake, ikke Raiden . Er derfor folk blir irritert over å ha han med som spillbar figur hele tiden. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 "hele tiden"? Grovt regnet har vi bare styrt Raiden i rundt 25% av serien til nå Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kan ihvertfal si ein ting, og det er at Kojima ikkje vil skuffe Hideo Kojima? Hvis det er han du tenker på så har han sluttet å lage spill. Han pensjonerte seg etter MGS3, og nå er det hans "arvtagere" som lager spllene. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Nei, han er med her også, overvåker så de ikke ødelegger. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Nei, han er med her også, overvåker så de ikke ødelegger. Riktig, og det synes eg er toppers Lenke til kommentar
Agres Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Kan ihvertfal si ein ting, og det er at Kojima ikkje vil skuffe Hideo Kojima? Hvis det er han du tenker på så har han sluttet å lage spill. Han pensjonerte seg etter MGS3, og nå er det hans "arvtagere" som lager spllene. Feil Sett den første trailern til MGS4? Den med PS2-grafikk? Når Snake endelig får satt seg på en stol (i stolleken :! Står det "Game designed, produced and directed by Hideo Kojima" på stolen. Rett etter på kommer det "No replacement for Hideo." Endret 23. september 2005 av Agres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg