EnergetiC Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Jeg har nettopp kjøpt meg en ny pc med en Athlon XP 1800+ CPU og et asus A7V266 hovedkort. Det jeg lurer på er om 50 grader er varmt for CPU'en og om 31 grader er for varmt for hovedkortet. Hva slags vifte bør jeg kjøpe meg for å få ned temperaturen?? Lenke til kommentar
HAG Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Er dette uten krevende arbeid? Kjører Alpha Pal 8045 med 19dB Papst vifte har 32 -33 CPU, 28 System og 22 i rom, nå når eg er på nettet. Har "stressa" CPU med SiSoft Sandra CPU Burn In nonstop en time då fikk eg 47 CPU og 37 System samme rom. Lenke til kommentar
EnergetiC Skrevet 28. november 2001 Forfatter Del Skrevet 28. november 2001 Temperaturene stemmer bortsett for CPU'en... jeg glemte at den holder omtrent 55 i en stresset situasjon. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Det er ett godt stykke under AMD sine kritiske temperaturer så det er vel mest ka en sjøl føler / hører (bråkete kjøler...). Trur det var 70 eller 75 Celsius som var laveste "alarmtemperatur" i Bios til mitt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå