Gå til innhold

Hummer-bærbar lansert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var ikke det mest pene barnet i familien jeg, men jeg applauderer alle som kommer med designinitativ til PCer så vi får forvandlet det stort sett kjedelige utseendet som er desverre blitt standarden. All honnør til Apple for det. Asus kommer etter. Men jeg syns fortsatt majoriteten av bærbare er kjedelige. Jeg har selv Aopen for jeg ville ha mest futt for pengene å da må jeg ta til takke med design som ikke hadde inspirert en meitemark en gang. Jeg sier igjen. All honnør til designinitativ. vellykket eller ei.

Lenke til kommentar
Den var ikke det mest pene barnet i familien jeg, men jeg applauderer alle som kommer med designinitativ til PCer så vi får forvandlet det stort sett kjedelige utseendet som er desverre blitt standarden. All honnør til Apple for det. Asus kommer etter. Men jeg syns fortsatt majoriteten av bærbare er kjedelige. Jeg har selv Aopen for jeg ville ha mest futt for pengene å da må jeg ta til takke med design som ikke hadde inspirert en meitemark en gang. Jeg sier igjen. All honnør til designinitativ. vellykket eller ei.

Ny tankemåte innen design er jeg alltid for, men det er forskjel mellom å barbere seg og skjære av seg hodet. Et sted må grensen gå. Dette var etter min mening langt over det som kan aksepteres.

Lenke til kommentar
støgg som faen.

Bruker sikkert like mye strøm som Hummer bruker bensin :p

Hehe, i så fall kommer den vel med denne som ekstern strømforsyning....

Nei, denne var drit stygg. Nesten like stygg som Alienware-PC'ene. Men den passer nå fint til bilen, i hvert fall (selv om bilen er ENDA styggere, selv uten gulfargen)...

Lenke til kommentar
Hva skal folk med hummere med en solid maskin? Er jo bare såper som bor i byen som har hummere uansett....

AtW

Dette handler vel ikke om behov. Her snakker vi om pitte liten penis.

ja, er nok mye i det :) Forbruker på en Hummer overstiger vel fint 5 liter pr mil, noe som sikkert kan forsvares i krig eller liknende(den kan tross alt meie ned trær, mindre bygninger, store folkemasser etc..), men for jobbkjøring blir det for dumt.

Ellers regner jeg med at vi snakker om skikkelig Hummer(H1) og ikke H2 som vel i praksis er en "pimped" Tahoe. En ordentlig Hummer bør vel også ha ett par kulehull(ikke fake).

Utover det frykter jeg denne bærbare bare ser kraftig ut, men i realiteten bare er noe plastdritt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...