knut Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Itronix har lansert en bærbar maskin rettet mot Hummer-eiere og andre som trenger en solid maskin. Les mer Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 "Spørsmål? Tilbakemeldinger? Diskuter artikkelen i forumet!" Denne linken funker ikke. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hehe, tror jeg kjøper meg en Hummer, bare for den Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Den så egentlig litt glorete ut, men de er helt klart inne på noe... En bærbar pc med håndtak som tåler et lite fall og en skvett cola.. Minner meg litt om tidligere tråd hvor dette ble diskutert.. Denne tråden her... Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvis dette er en ordentlig ruggadized (sp?) maskin så er det jo faktisk ganske revolusjonerende. Disse bruker som regel å ligge nesten et par tre år etter resten på maskinvare spesifikasjoner. Jeg har vel maskinen misstenkt for bare å ha et kraftig skall, mens resten er rimelig ordinært. Lenke til kommentar
knut Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Hvis dette er en ordentlig ruggadized (sp?) maskin så er det jo faktisk ganske revolusjonerende. Disse bruker som regel å ligge nesten et par tre år etter resten på maskinvare spesifikasjoner. Jeg har vel maskinen misstenkt for bare å ha et kraftig skall, mens resten er rimelig ordinært. Det finnes flere solide bærbare som nylig er lansert, blant annet panasonic: http://www.hardware.no/artikkel/18503 Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Den der er jo enda styggere enn Hummeren er Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvis dette er en ordentlig ruggadized (sp?) maskin så er det jo faktisk ganske revolusjonerende. Disse bruker som regel å ligge nesten et par tre år etter resten på maskinvare spesifikasjoner. Jeg har vel maskinen misstenkt for bare å ha et kraftig skall, mens resten er rimelig ordinært. Det finnes flere solide bærbare som nylig er lansert, blant annet panasonic: http://www.hardware.no/artikkel/18503 Den har da også mye lavere specs. Når får vi Hummer vs. Ferrari? Jeg stemmer for "tåler'n hammer'n" testen som første benchmark Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Fysj og æsj. Ufattelig stygg. Her må noen i designavdelingen ha løyet veldig mye på CV’n sin. Lenke til kommentar
chil Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 men altså Panasonic Toughbook stiller i en litt annen klasse.. den tåler MYE slik jeg har forstått Mens hummeren er solid, slik jeg skjønner det Lenke til kommentar
knut Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 men altså Panasonic Toughbook stiller i en litt annen klasse.. den tåler MYE slik jeg har forstått Mens hummeren er solid, slik jeg skjønner det Korrekt, i tillegg er toughbook helt lukket som gjør at den takler sølebad langt bedre enn denne. Også derfor den har en svakere prosessor for å redusere varmeutviklingen. Lenke til kommentar
Zamo Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Synes det er bra at noen andre en Panasonic prøver å lansere en bærbar som faktisk tåler noe. De fleste vet jo at en bærbar-pc funker stort sett helt greit frem til den dagen noen mister den i gulvet, eller søler noe på den. Dersom flere lanserer bærbare i denne kategorien, så blir det forhåpentligvis konkuranse på området, og prsene vil gå ned. Kansje de vil nå ett prisnivå som er akseptabelt for vanlige dødelige, en dag? Så jeg sier: "Hjertelig velkommen!" (..uansett om den var stygg!) Lenke til kommentar
nercix Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hmmm? Baderomsvekt med glorete farger? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 De fleste vet jo at en bærbar-pc funker stort sett helt greit frem til den dagen noen mister den i gulvet, eller søler noe på den. Og det var nettop derfor pc produsentene begynte å produsere billige laptop'er. De fant ut at de tjente mer på at en slepphendt uvøren bruken kjøpte en billig laptop, mistet den i bakken/sølte cola på den og kjøpte en til slit. :!: Nei men spøk til side. Jeg tror dette bare er en reklame gimick (var det riktig skrevet..?), som noen hintet fram på lengere opp i tråden: Det er sikkert bare et hard skall rundt en helt ordinær maskin. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 støgg som faen. Bruker sikkert like mye strøm som Hummer bruker bensin Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 maskinen så egentlig ikke så ille ut designmessig bare man hadde gjort noe med den stygge gulfargen.. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Har hørt om den der før... Venn min har en Hummer H2, han har vist snakka med levrandør å de kan få tak i sånn til norge om et par månder. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det ser jo ut som en plastikk klump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå