pianoforte Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg skal parse en side på en annen server, men siden sjekker refereren/siden jeg kommer fra og jeg må sette den til noe annet enn det den egentlig er når jeg parser siden. Går det an? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg skal parse en side på en annen server, men siden sjekker refereren/siden jeg kommer fra og jeg må sette den til noe annet enn det den egentlig er når jeg parser siden. Går det an? Må vel bruke fsockopen eller noe da? Lenke til kommentar
stiber Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Curl skulle vel også være mulig å bruke til dette formålet, hvis du har det tilgjengelig. curl_setopt Lenke til kommentar
pianoforte Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Curl skulle vel også være mulig å bruke til dette formålet, hvis du har det tilgjengelig.curl_setopt Tusen takk. Fungerte som bare det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå