Dinsdale Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Fant dette morsomme programmet som gjør kule ting med skrivebordet og samtidig gir en nye måte å organisere på. Noen som har erfaring med dette. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Så ganske kult ut, men jeg hadde aldri villet bruke noe slikt. Når jeg driver med noe på dataen foretrekker jeg at de fleste av dataens ressurser brukes til det jeg holder på med, fremfor andre utseendemessige ting. Ut fra mitt eget mønster så har jeg en tendens til å synes alle slike ting er interessante. Har vært gjennom perioder med de fleste av dem; Windows Blinds, Samurize, DirectX-widgets, Desktop Sidebar, WinFX (som minner en del om denne), osv, osv. Men jeg ender bestandig opp med det "gode gamle", enkle Windows-skrivebordet, fordi der er det ingenting som suger ressurser fra maskinen og det er enkelt og oversiktelig. Når det gjelder dette Sphere-programmet så har jeg en mistanke om det er en skikkelig minne -og cpu-suger. Den 3D-effekten koster, og tipper man ikke får særlig glede av den uten GeForce 7800, 1,5 gb ram og en XP3400-CPU, eller noe i den duren. Men det er sikkert artig en liten stund... Endret 15. september 2005 av pmarius Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Er litt lik deg. Har prøvd alt som er av slike ting, men ender alltid opp med "default". Syntes det er gøy å teste programmer og apps, men har ennå ikke funnet noen jeg bruker permanent. (Bortsett fra ett som lager pdf-filer). Sjekk ut videoene, det ser jo kult ut. Om det sluker minne osv, gjenstår å se, for jeg må jo teste det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå