Danko Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Se emne. Av hvilke grunner stemte du på AP, SV eller SP? (ikke nødvendigvis ment for diskusjon, men fordi jeg lurer på hvilke saker som engasjerer folk her) Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Stemte AP. Mest for å bli kvitt Bondevik Neida, ikke bare derfor. Syns de fører en sunn og balansert politikk innen de fleste områder. De har klart seg bra tidligere, men vi vet selvfølgelig ikke hvordan de vil fungere sammen med SV og SP, så det er dette jeg er mest spent på. Helddigvis er AP blitt såpass store at de får mye makt i regjeringen i forhold til de andre. Håper ihvertfall det går bra. Hvis ikke samarbeidet fungerer, er jeg redd for at dette vil skade AP stort for framtiden. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Stemte AP pga alle testene jeg tok på nettet viste at AP var partiet jeg burde stemme. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Stemte AP pga alle testene jeg tok på nettet viste at AP var partiet jeg burde stemme. Clever. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Er enig med rød-grønn regjering fordi jeg vil ha en bedre skole (Nei, jeg vil ikke fjerne karakterene), bedre tiltak for unge lovbrytere (økt prosentandel av samfunnstraff), miljøpolitikk og jeg driter i simple ting som bensin, skattelettelser og sprit. Jeg tenker også på felleskapet og ikke bare på meg selv. Endret 15. september 2005 av Tready Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Fordi jeg ville bli kvitt Høyre.. De sitter bare å stapper rompa til røkke og gjeldsten med enda mer penger.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Ville ikke ha den nye arbeidsmiljøloven. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 jeg liker Aps politikk, samt jeg ville ha vekk Kjell Magne Bondepikk Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Fordi rød-grønt passer for meg, av utallige grunner. Egentlig er jeg nesten RV-rød, men det vil det aldri komme noe ut av, samtidig som de ikke var med i noe reelt alternativ, og jeg følte dermed at en stemme på RV ville bli litt bortkastet. Ikke er de villige til å inngå kompromisser heller. Derfor stemte jeg SV. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 RV var da villig til å inngå kompromisser. Det eneste kompromisset de kunne kommet i posisjon til, var å støtte en rød-grønn regjering, noe Dahle sa at de ville gjøre. Etter forhandlinger selvsagt... Lenke til kommentar
howzer Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Dahle sa også at de ville lage bråk for å røske opp i regjeringen når nødvendig Lenke til kommentar
Danko Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Er enig med rød-grønn regjering fordi jeg vil ha en bedre skole Skole er intresant og viktig. Hvilke tiltak og endringer har du troa på? Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg tenker også på felleskapet og ikke bare på meg selv. Det gjør jeg også, derfor stemte jeg på et parti med en økonomisk noenlunde anstendig politikk. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Vi behøver ikke bruke denne tråden til å diskutere om man burde stemt borgerlig, det har vi nok av andre tråder om. La denne tråden være forbeholdt diskusjoner om emnet: Hvorfor folk stemte rød-grønt. Geir Lenke til kommentar
simerix Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Høyere tollgrense Fra og med nyttår vil det være en maks grense på 1000 kr, ved import over nettet. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Høyere tollgrense Fra og med nyttår vil det være en maks grense på 1000 kr, ved import over nettet. ...for de borgelige var ikke for heving av tollgrensen? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg ville også bli kvitt høyre. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Norge + høyre = Texas Endret 16. september 2005 av simerix Lenke til kommentar
howzer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Høyere tollgrense Fra og med nyttår vil det være en maks grense på 1000 kr, ved import over nettet. Dette har AP (og også SV tror jeg) stemt imot før. De er offisielt for, men har i alle år i praksis kjempet mot det. Hva får deg til å tro at det endrer seg denne gangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå