simerix Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Ja, hei jeg har et problem. For noen dager siden fikk jeg et flunkende nytt kingston SD kort 1gb på døra, men da jeg satte inn kortet inn i leseren, kom det bare opp en feilmelding om at stasjon H ikke er tilgjengelig. Trenger jeg drivere for kortet eller hva? I så fall, hvor kan jeg laste ned dem? Takker på forhånd for alle svar ( uten om spam ) : Lenke til kommentar
lobster Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Kanskje du må formatere det? Lenke til kommentar
simerix Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Åssen gjør jeg det? Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Høyreklikk på min datamaskin --> Behandle, så finn du lagringsplass --> Diskbehandling. Der kan du formatere den. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Et *behandle* alternativ? Jeg bruker windows 98. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Har du muligheten til å høreklikke på H: stasjonen og velge formater da?? eller så kan du jo prøve "start -> kjør -> cmd /C format H:" håper det hjelper Lenke til kommentar
simerix Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Har prøvd å velge formater ja, men da kommer det bare feilmelding opp om at jeg ikke har nok minne. Rart, siden jeg har over 1,5 gb ledig Lenke til kommentar
simerix Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 I verste fall får jeg ikke gjort noe før om to uker. Da får jeg ny PC Bare hvis alt går som det skal.... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 hvis du har ett digitalt kamera kan det jo formateres der =) Lenke til kommentar
thrill Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Et *behandle* alternativ? Jeg bruker windows 98. Har du Windows 98 eller Windows 98 SE? Førstnevnte støtter ikke funksjonaliteten "USB Mass Storage Device", sistnevnte kun om du installerer egne drivere for dette. Senere OS'er støtter dette rett ut av boksen. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Et *behandle* alternativ? Jeg bruker windows 98. Har du Windows 98 eller Windows 98 SE? Førstnevnte støtter ikke funksjonaliteten "USB Mass Storage Device", sistnevnte kun om du installerer egne drivere for dette. Senere OS'er støtter dette rett ut av boksen. behandle er ikke noe alternativ i windows, siden kortet nok abre å trengs å formateres så legger du inn drivere for minnekortleseren (hvis det er en slik sistnevnte mener du har) og formaterer den der. men minnekortet kan formateres stort sett alle steder der du kan putte det inn (også på telefoner) Har du en pda så trenger du ett program for å formatere det på pdaen, last ned spb pocket pluss demo for å få opp alternativet når du holder stylusen lenge på ikonet for minnekortet. og til sistnevnte, om dette er en pda så trengs ikke noen driver for mass storage fordi pdaen har det, du trenger bare driver til pdaen (da laster man ned active sync om det er win på den er det noe annet har sikkert produsenten ett program på sidene sine) Endret 18. september 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå