DE1 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Er det mulig å "brenne" inn navnet mitt i bilder slik at ingen andre kan fjerne det? Går det i Photoshop CS? Takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Hmm, du kan f.eks lage en layer som f.eks : Og flytte ned i hjørnet av bildet elns. Endret 15. september 2005 av Joakim. Lenke til kommentar
Martin-_ Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvis du vil gjøre dette skikkelig bra, slik at filene (bildene) dine blir kopibeskyttet etter lov o.s.v, må du betale for noe som heter digital watermark. Søk på dette i hjelpe-indexen i Photoshop Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvis du vil gjøre dette skikkelig bra, slik at filene (bildene) dine blir kopibeskyttet etter lov o.s.v, må du betale for noe som heter digital watermark. Søk på dette i hjelpe-indexen i Photoshop Korriger meg gjerne om jeg tar feil, men bildene dine er vel kopibeskyttet etter lov selv om de ikke har noe vannmerke? Lenke til kommentar
Martin-_ Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jo, men har du da noe bevis på at de er dine? Nei! En kollega hadde tatt et meget fint bilde av Munkholmen i kveldssol, som han hadde lagt ut på sin private hjemmeside, en dag fant vi bildet på førstesiden til IBM.no!! Men det ble ikke noen ska utav det, for han kunne ikke bevise at han hadde tatt bildet, da det var ca 6 måneder siden had hadde tatt det, og hadde ikke noen annen kope liggende enn den som imb hadde brukt. see? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Er det sånn som bilde jeg legger ved du tenker på. Det gjør du enkelt med og lage en ny layer og høreklikker på det nye layer og velger blending options og opacity. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå