SWAT dude... Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Razer eller Logitech? det er spørsmålet mange stiller seg i dag. Jeg valgte å gå for sistnevnte da jeg allerede har gode erfaringer med Logitech. Forventniger: 1600 dpi er noe som for ett par måneder siden ville fått folk til å hoppe i taket, dette er i de senere månedene blitt mer og mer vanelig hos Razer og Logitech og Raptor M2 har til og med 2400!! Forventningene var store da jeg gikk in på lefdal og etter mye leting fant en 20-30 eksemplarer av musa stående borte i ett hjørne (skuffet) Prisen på 500 kr var for meg noe høy men det kommer an på personen. Hadde også hørt at musa ville fome seg etter hånda, noe som ikke skjedde i det hele tatt. Første inntrykket: Hadde latt pcen stå på før jeg dro i buttiken og merket med en gang at ledningen til musa var litt kort. dette ordnet jeg med en skjøte ledning og da var det tid for innstalasjon av drivere. driverene lot seg innstalere feilfritt uten problemer og jeg var etter få minnuter på vei inn i BF2. det første som slo meg var at musa til tross for at den ikke formet seg etter hånda forsatt lå veldig godt i hånda og at knappene var godt plassert og var tilgjengelige til en hver tid. jeg stilte musa opp på 1600 Dpi og jeg må si at det var første gang jeg har sett en mus bevege seg over helle skjermen ved å flytte på den kun ett par centimeter. de første kampene gikk ikke så veldig bra da jeg hadde problemer med å sikte på grunn av hastigheten på musa og ofte siktet for høyt. etter et par dager: Etter det var gått ett par dager hadde jeg vendt meg til hastingheten og hadde ikke lenger problemet med at jeg ikke klarte og sikte ordentlig, musa glei utrolig godt på min musematte(billig sak jeg fikk av mamma) og selv om jeg skjønte at ei mus ikke vil gi deg den fordelen som ett nytt grafikkkort eller en ny prossesor vil gi deg så har gjennomsnittlig kill rate per map gått opp med 5 kills. Konklusjon: Prisen på 500 kroner virket avskrekkende med det første men den er virkelig vert det. dette er det første produktet av MX serien jeg prøver og jeg er storfonøynd. kunne ikke tenkt meg noe annet enn denne. svarer opp til forventningene, ikke mer å si! + 1600 DPI. + God ergonomi. + presis + sklir godt. + funker på alle overflater. (prøvd glass plate) - litt dyr.... 9/10 Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Bra Fornøyd med min jeg også Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg og, men når jeg kjøpte den hadde prisen gått ned til 400kr. Bruker den med icemat-puter og qpad musematte, og den er stooor. Glir veldig bra, har absolutt ingenting å utsette på musa. 10/10 fra meg. Lenke til kommentar
Norwegian_patriot Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg er også VELDIG godt fornøyd med min! Veldig god mus! Anbefales ++++ Kjøpte min på psdata samme dagen den var tilgjengelig (i fjor en gang) og betalt litt over 300 kr:P Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Har hatt den ganske lenge nå, kjøpte først en MX510 som ble forflyttet til laptoppen. Synes den er deilig å holde i og god å spille med. Dog, så har jeg snart slitt vekk logitech merket. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Har hatt den ganske lenge nå, kjøpte først en MX510 som ble forflyttet til laptoppen. Synes den er deilig å holde i og god å spille med. Dog, så har jeg snart slitt vekk logitech merket. 5583915[/snapback] Logitech merket mitt er bare slitt i rundt kanten, enda. Nei syns det er ei god mus jeg i forhold til razer som har den ekkle kanten for at den skal passe venstre hendte også Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg er også kjempefornøyd med min MX518. G5 var litt for dyr for meg, men tror ikke det er så stor forskjell. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Bra test. Synes også at den er veldig behagelig. OT: Så nettopp at G5 ligger på 450,- Ganske rapid prisnedgang på en som for 2 måneder siden kosta 650,- Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jepp. MX518 er ei veldig god mus. Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) har mx518 jeg og... nesten ikke noe svart igjen på logitech merket mitt beste musa jeg noen gang har prøvd PS: tror jeg betalte ca. 300kr for den da den var ny Endret 19. juni 2006 av Hellriser Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Logitech merket mitt og er blitt kvit. Ein anna ting er at knappene på midten av musen ikkje fungerer så bra. Dei reagerer ikkje alltid når eg trykker. Har brukt den aktivt i over eit år. Lenke til kommentar
-urrang- Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 skal kjøpe den musa snart Det med at musa former seg etter hånda må være noe av det dummeste jeg har hørt i dag, men at hånda "former" seg etter musa er ikke umulig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kan anbefale denne jeg også. Etter ett års bruk har jeg ikke merket noen problemer. de "pad'ene" musa glir på er ikke slitt en gang, enda jeg sjelden bruker musematte. Riktignok er de svarte klistremerkene over skruene under nesten blitt helt hvite, men det er da ingen ting å bry seg om egentlig. I tillegg så er det røde merket på dokumentveksleren slitt vekk. Det kan skyldes heftig forumsurfing hos meg da jeg har koblet denne tasten opp mot F5 for å kunne refreshe uten å strekke meg opp på tastaturet eller trykke helt der oppe på refreshknappen i browseren. Lenke til kommentar
Campyy Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 518 er en virkelig bra mus teknisk sett, men jeg klarte ikke å bli vant til den etter å ha hatt Razer Diamondback i 2 år. Smak og behag ^^ Lenke til kommentar
edds Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Herlig mus, min favoritt. Velger den over G5 og samtlige fra Razer any day. Bruker den med en Icemat, er som en drøm å komme tilbake til den etter å ha brukt andre mus. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har selv MX500 og er veldig fornøyd med den. Den ligner veldig på MX518 (har prøvd den hos en kompis). Fikk min gratis fra elkjøp for 2 år siden da musa jeg fikk med PC-en (billig kulemus) ikke funket med PC-en min, så har ingenting å klage over . Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 I tillegg så er det røde merket på dokumentveksleren slitt vekk. Det kan skyldes heftig forumsurfing hos meg da jeg har koblet denne tasten opp mot F5 for å kunne refreshe uten å strekke meg opp på tastaturet eller trykke helt der oppe på refreshknappen i browseren. 9250959[/snapback] Sorry for bumpen, men hvordan gjorde du det? Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har åsså hatt MX518, den fungerte strålende i ett år men så tok den kveld, den optiske motoren sluttet å funke kjøpte meg så en Habu mus som er etter min mening en bedre mus, ihvertfall for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 BUMP! Jeg skal ha ny mus til litt spilling på PC nå, og denne musa ser ennå ut til å være en av de beste? http://gamingweapons.com/hardware/gaming-m...t-gaming-mouse/ Kan det stemme, og er det noen andre som har noen andre goooode forslag? Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Har aldri hatt en bedre mus enn MX518, til og med dags dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå