faaeri Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det har været mange og lange diskussioner om, hvordan man bedst renser sensoren på et digitalt spejlreflekskamera. Nu er der lavet en video, som viser, hvordan man gør dette i praksis. Les mer Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvorfor dobbeltposte? Og på dansk i tillegg. Lenke til kommentar
sarom Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvorfor dobbeltposte?Og på dansk i tillegg. Han er vel dansk, da. Og det er et greit sprog å lese det. Det er bra han ikke er svensk, for det er værre å lese. Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg har faktisk ennå ikke hatt behov for å rense sensoren , men blåser den ren for støv med blåsebørste en gang i blandt. Jeg tar meg som oftest tid til å la kameraet være slått av i noen sekunder før objektivbytte for å unngå at elektronikken trekker støv. Men denne videoen viste jo at det ikke er så skummelt å rense sensoren selv likevel Det så for meg ut som han tok litt hardt i med den sensorswabben , men kanskje sensoren er litt hardfør tross alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg