Howard Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Asus planlegger å lansere et grafikkort basert på doble GeForce 7800 GT-brikker. Les mer Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Dette virker på meg som en mye smartere løsning enn det derre SLI hypet. Sikkert enklere å kjøle kun ett kort enn to stk tett oppi hverandre også. Appropo kjøling. De elektrolyttkondisene lover ikke veldig godt. Her er det seriøse planer om å dra mye strøm. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det så da fryktelig stort ut. Her må det brukes skohorn og vaselin. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det ligner på ringeren fra notre dame. Den pukkelryggen. Her må det nok sikkert 800 Watt ++ strømforsyning til Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det ligner på ringeren fra notre dame. Den pukkelryggen. Her må det nok sikkert 800 Watt ++ strømforsyning til 800 w var vel litt å ta i ... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Synd de ikke klarer å få til noe slikt i et vanlig pci-e uten sli... Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 blir da mye bedre enn SLi her slipper man og trøkke effekten ut mot 2 kort kontra 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Er det nødvendig med hele 8 minnebrikker på 32MB per brikke? Er det ikke mulig å bruke 4 stk a 64MB i stedet for? Evt. legge halvparten av brikkene på baksiden så kortet kan krympes litt. Det ligner på ringeren fra notre dame. Den pukkelryggen. Ja, jeg tenker litt på denne når jeg ser kortet: Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Dumt prisen sannsynligvis blir like mye som to GT-kort uansett...og tilgjengeligheten "en smule" mindre... Lenke til kommentar
UAM Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Synes uansett dette er riktig vei å gå, om enn produktet ser litt halvferdig ut. Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det er et par ting ved layouten her som kan tyde på at dette er et bilde av en prototype. Altså ikke umulig at kortet vil krympes. Lenke til kommentar
Nebatym Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Må man ikke ha hovedkort med SLI-støtte for å kunne utnytte begge grafikkbrikkene? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Må man ikke ha hovedkort med SLI-støtte for å kunne utnytte begge grafikkbrikkene? Jo Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Ohhh, dual MachII kjøler på den der! Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Kan ikke ASUS bare lage et grafikk-hovedkort, så er vi ferdige med plassmaset? Et stykk ATX hovedkort med 4 stk. 7800GT brikker. 2 x 16xPCIe med 2 x prosessorkort med X2 og dedikert minne i SLI oppsett. DET hadde jeg kjøpt. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Dette kortet hadde vært mer interessant hvis det kunne brukes på hovedkort som ikke støtter SLI. At driveren til skjermkortet var alt man trengte. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Et stykk ATX hovedkort med 4 stk. 7800GT brikker.2 x 16xPCIe med 2 x prosessorkort med X2 og dedikert minne i SLI oppsett. Nå er det vel slik at SLI støtter maks to grafikkbrikker. Derfor tror jeg ikke du får ønsket ditt oppfylt. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg trodde litt av poenget med SLI var at man kunne nyeegjøre seg av alle PCIe kanalene i to spor. Hva skjer med båndbredden nå som alt legges på et kort? Blir ikke dette en dårligere løsning ytelsesmessig? På den annen side virker dette mer gjennomtenkt enn to-kort løsningen som man finner idag. Håper dette er 'fremtiden' så vi slipper fullt kabinett. Det er vel bare et tidspørsmål på når multikjerne GPU'er kommer.. Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 stilig konsept her! kan man alså få sli efekt uten og måtte ha 2 kort hadde jeg hatt råd ville jeg virdert kortet skulle jeg kjøpt nytt...enig i det der med minnebrikknene kunne spart plass ved og brukt 64mb brikker kanskje klart og krympe det kortet her litt og? har ett 6800gt..stort nok....... men synes ikke vi skal slakte noen som prøver og gjøre no litt uvanelig....hvem vet kanskje dette er begynnelsen på noe bra engang? Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg ser for meg at det vil koste bitte litt mindre enn 2x 7800GT og at ytelsen vil være noe mindre...tror ikke det er noen hit. men det er fint at folk tenker nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå