Kenny Bones Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Her er jeg igjen! Jeg forstår meg simpelten ikke på Group Policy. Alt har fungert fint til i dag da jeg skulle prøve å lage en ny Group Policy der internett er sperret. I den policyen tenkte jeg jeg skulle deaktivere proxy eller skrive feil proxy sånn at jeg bare kunne legge til en bruker eller gruppe til den settingen når en klasse eller bruker ikke skulle ha tilgang til Internett. Så jeg prøvde og Internett fungerte fortsatt. Så jeg brukte elimineringsprosessen og trodde kanskje at en annen policy blokkerte for den nye, så jeg deaktiverte proxy på alle policyer. Til og med den lokale policyen. Og likevel fungerer Internett!! Høyst merkelig. Jeg har også kjørt gpupdate /force uten hell. Så det må være noe med oppsettet mitt eller noe sånt. For jeg har blitt litt forvirret med dette med hvorvidt jeg skal bruke "forced" eller ikke. Legger ved et bilde over oppsettet på alle policyer og håper jeg kan få noe tilbakemelding på hva jeg har gjort galt! Husker Roac nevnte noe om at "forced" ikke skal benyttes ved vanlig bruk. Tror det jeg har gjort feil er selve strukturen når jeg først satte opp policyene for en tid siden. Endret 15. september 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå