Elijae Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Kjøpte meg noen nye PC deler og satte dem sammen, alt fungerte utmerket helt til jeg begynte og spille. Etter 1sec til 10 min, helt random fryser alt og kan bare restarte med reset knappen. Ctr-alt-del funker ikke. Hardware: A8N-SLI AMD 64 3500 Audigy 2 Asus N6600 extreme Crucial PC3200 DDR-DIMM 512mb Zalman vifte 350w PSU Kjører Windows XP pro. Har installert og reinnstallert de forskjellige driverne til jeg blir grønn i trynet, testa minnet og formatert HDD/reinnstallert windows 2x. Men samme greia. Flasha bios til nyeste versjon. Men nix, fryser i spill samme f... Trenger nok litt input ja.... ---------------------------- Er bare i spill den henger seg opp, kan ha den stående på i timesvis uten noe prob. Endret 15. september 2005 av Elijae Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Kjøpte meg noen nye PC deler og satte dem sammen, alt fungerte utmerket helt til jeg begynte og spille. Etter 1sec til 10 min, helt random fryser alt og kan bare restarte med reset knappen. Ctr-alt-del funker ikke. Hardware: A8N-SLI AMD 64 3500 Audigy 2 Asus N6600 extreme Crucial PC3200 DDR-DIMM 512mb Zalman vifte 350w PSU Kjører Windows XP pro. Har installert og reinnstallert de forskjellige driverne til jeg blir grønn i trynet, testa minnet og formatert HDD/reinnstallert windows 2x. Men samme greia. Flasha bios til nyeste versjon. Men nix, fryser i spill samme f... Trenger nok litt input ja.... ---------------------------- Er bare i spill den henger seg opp, kan ha den stående på i timesvis uten noe prob. Høres ut som skjermkortet blir for varmt, har du sjekka at vifta går rundt? Lenke til kommentar
Elijae Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Ja har sjekka tempen på skjermkortet, øker bare litt og ligger stabilt.... og så fryser den.... Kanskje man trenger et eller annet test prog. for Skjermkortet eller no? Endret 15. september 2005 av Elijae Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå