paazan Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 1: Når jeg regulerer lysstyrken på lyset i dashboardet i bilen så slår cd spilleren seg av (altså når jeg demper den). 2: Mens jeg kjører og jeg har vridd lysbryteren i bilen helt til høyre (så lyset er på, og jeg kan ta på fjernlyset) så er cd spilleren slått av, noen ganger slår den seg av og på av seg selv. 3: Når bilen er slått av og lysbryteren er slått av (altså parklys), så fungerer cd spilleren som normalt. Starter jeg bilen i denne tilstanden så slår den seg av igjen. Vanskelig å forklare problemet, men jeg håper noen skjønner hva jeg mener. Om noen vet hvor jeg kan få svar på dette problemet så er det flott. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Godt mulig du har koblet +12V eller remote til lyset i dashbordet.. Det vil forklare hvorfor cd-spilleren slår seg av når du dimmer lyset i dashen. Sjekk hvor remoten og +12v'en er koblet. Endret 15. september 2005 av Pallesen Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Pallesen har helt rett. Har selv klart dette kunststykket. Ikke bruk spilleren før du får koblet om, det er mulig å ødelegge både spilleren og motstanden i daschboardbelysningen. Endret 15. september 2005 av CastorFiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå