Grisegutt Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hei Eg studerer java og bruker boken "Java: How to program 6th ed.". Det som er problemet er at eg ikke kan fordra å lese. Eg synes boken suger maks, står masse piss og så litt kode inn i mellom. Eg trenger kode hele veien og så fasit, det er den måten eg klarer å lære på (i matten ser eg på oppgavene, så fasit, og så eksempler, leser sjeldent alt det der pisset). Eg leste en god bok om C++ engang, masse kode med forklaring og så fasit (løsningsforlag) til hver oppgave, men eg skal ikke studere C++ før om et år, så no er står eg fast i java med ræva bok. Finnes det noen oppdaterte tutorialer om java på nettet som dere har erfaring med og vil anbefale, så vær så snill og link de til meg, det ville vært toppers På forhånd takk Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 er det Deitel og Deitel boka du har? Lenke til kommentar
armyman Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Sun's Java Tutorials Lenke til kommentar
Grisegutt Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 er det Deitel og Deitel boka du har? Jupp, deitel boka :/ Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Hvor er det du går hen? Edit: kan ambefale http://www.iu.hio.no/~kjetilg/Undervisning...2001/uvplan.htm Veldig enkle notater med eksempler. Fikk A uten å åpne boka jeg Endret 16. september 2005 av orsus Lenke til kommentar
Grisegutt Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Hvor er det du går hen? Edit: kan ambefale http://www.iu.hio.no/~kjetilg/Undervisning...2001/uvplan.htm Veldig enkle notater med eksempler. Fikk A uten å åpne boka jeg Tusen takk, notater er bra, ganske rett på sak greie. Eg går på NITH. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Hvor er det du går hen? Edit: kan ambefale http://www.iu.hio.no/~kjetilg/Undervisning...2001/uvplan.htm Veldig enkle notater med eksempler. Fikk A uten å åpne boka jeg Tusen takk, notater er bra, ganske rett på sak greie. Eg går på NITH. Stavanger, Oslo, Bergen ? Første klasse eller? Går selv på NITH sjønne du PS: Deitel boka er horribel å lese, men den er grei å slå opp på til tider PSPS: www.devsiden.info har en ganske god begynner guide til Java Edit: Stygge Leif Endret 16. september 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Grisegutt Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 NITH Bergen, førsteklasse Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 NITH Stavanger, førsteklasse her, kan foresten anbefale å se igjennom java guiden på www.devsiden.info .. Kom over den her om dagen. Der står det forklart på norsk og gode greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå