B4stian Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Finnes det en switch eller kabel som omformer signalene fra vg til scart eller composit? Lenke til kommentar
N_R Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 ja.... men med noe tvilsom kvalitet somregel. På Komplett har de denne, http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=110302&cks=PRL, men lurer på om jeg ville lett etter et annet merke.... Sikker på du ikke kan kjøre tv-ut fra pc'en? Det gir nok det beste resultatet.... Lenke til kommentar
JuB Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Sånn en har jeg vurdert å kjøpe ettersom jeg har iBook, noen som har prøvd denne på Mac? Det står at den er Mac kompitabel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+971234 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 det finnes da egen tv-ut adapter til iBook da... apple store Lenke til kommentar
JuB Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 det finnes da egen tv-ut adapter til iBook da... apple store Ah, smuud, har ikke sett noe spesielt på apple sin side Takker obi_one, skal til Oslo i helga så da skal jeg kjøpe slik en på OfficeLine om de har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå