:knallert: Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hei Tenkte jeg skulle kjøpe meg et nytt headsett/ørepropper til jogging. er så lei av elendige headphones og ørepropper som faller ut hele tiden.. Noen som har noen tips til bra kjøp av headphones/ørepropper som ikke faller ut så lett. Samtidig som de gir god lyd. mvh knallert Lenke til kommentar
PuppetMaster Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg bruker nå PortaPro når jeg er ute og løper. Lett headsett med god lyd... luksus om du spør meg http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123337&cks=SER Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Ikke kjøp porta pro... hadde de før og de varte i nøyaktig 4 uker... nesten alle andre i kalssen hadde også sånne men det er 2 av 20 som har overlevd sommerferien... tenk på dette før du kjøper dem... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 LOL!!1 Hvordan er det dere behandler saker dere da?! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ikke kjøp porta pro... hadde de før og de varte i nøyaktig 4 uker... nesten alle andre i kalssen hadde også sånne men det er 2 av 20 som har overlevd sommerferien... tenk på dette før du kjøper dem... Hør hør! Ta et søk på forumet, se hvor mange tråder du finner om ødelagte Koss hodetelefoner. Det er ikke få. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Kjøp Creative Headphone EP630 Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Portapro er nok litt skrøpelige men til å jogge med funker de fett! tro meg.. Lenke til kommentar
:knallert: Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 litt frem og tilbake merker jeg.. så på de Koss KSC9 øreplugg, ser ut som de sitter godt. men har lyst på noen md litt styrke , men som ikke dette av hver 10 skrit. http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=55153 Lenke til kommentar
icer Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det som er litt lurt er å feste ledningen til jakken slik at den henger løst og ikke fyker frem og tilbake med jakken når du løper... Bare et lite tips Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 pleier å ha ledningen under t skjorta når jeg løper, funker fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå