P-in-P Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hepp! Skal kjøpe noe greier fra Play.com og har tenkt å bruke Visa Elektron som det står at de aksepterer, men når jeg skal registrere meg så står det at "Card number" ikke er langt nok... Hva er det som skal skrives inn der egentlig? Er det ikke bare Konto nr. på 11 siffer? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Ettersom man ikke har kreditt på Elektron-kort (det er kun et bankkort) kan de som regel ikke brukses til å betale ting på internett. Edit: De kan også kun brukes i online terminaler. Endret 15. september 2005 av Jarbra Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Hmm, hva er det du vil fram til? Se nederst på siden... Lenke til kommentar
TommeN761 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hva er det som skal skrives inn der egentlig? Er det ikke bare Konto nr. på 11 siffer? Det nummeret på 11 siffer er konto nret ditt Det dem skal ha tak i er kort nummer. Noe som man ikke har på visa elektron i norge. Men på et vanlig VISA kost står kortnr trykkt på kortet. På fremsiden. Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 ja, dette var rart.. du må ringe kunderservice! Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hmm, hva er det du vil fram til? Det jeg vil frem til er at du ikke kan betale med et norsk Visa Electron. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 ja, dette var rart..du må ringe kunderservice! Nei det er ikke rart. Den type Visa Electron som utstedes i Norge er ikke samme som de i andre land. Det er to helt forskjellige ting. Den du får i utlandet har også mulighet til å betale på play.com, men det ha rdu ikke med det norske. http://www.visa.dk/?country=dk&ep=v_gg_new Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Usj, for noe dritt! Jaja, får fortsette å bestille med mamma sitt kort da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå