Konto brukes ikke Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Hepp! Har et merksnodig problem jeg ikke finner ut av. Har et trådløst nett gjennom en WRT54GX-v2. Der kjøres det WPA-PSK (TKIP) Dette nettet ble det endret litt på, for så å gå tilbake til det man hadde før. Problemet er at etter denne endringen har jeg en maskin som absolutt ikke vil koble seg til. Instillingene er gått over xxx ganger nå og tilkobling er fjernet og lagt til igjen... til og med avinstalert kortet uten at det hjalp. Dette gjelder bare en maskin og som sagt fungerte dette før man endret nettet noe. Nå er det som sagt endret tilbake. Bruker windows for å koble til. (vil helst ikke legge inn egen driver utenom, da det har fungert utmerket før med windows sin) Ingen filtrering satt i router og Ferrari 3400'en kjører XP pro som greier å koble seg til andre nett som kjører med WPA-PSK (TKIP) eller annet, så det gjelder kun et nett dette... snodig. Endret 15. september 2005 av kandasa Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Omsider fant jeg ut hva problemet er. En ting som ikke ble satt tilbake til hva det var når det fungerte og det var kanalen som ble brukt (grunnet endel nett i området og det var en av få 'ledige nett' som ikke ble brukt av andre). Tydligvis er kanal 1 en kanal som ferrarien ikke liker. Endret 15. september 2005 av kandasa Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Fint at du fikk løst problemet. Og skryt for at du forteller oss det. Er litt lei for alle postene som blir hengende i lufta, der en ikke aner hva utfallet ble til slutt. Alltid noe å lære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå