ttd Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Seriøst mann, dette var horribelt. Sjekk ut denne siden for inspirasjon: http://honeymoons.about.com/cs/lvlettermain/ evt. http://www.karmafarm.com/letter.html http://www.gorskys.com.au/active/love-letter-generator.php eller best av alle: http://www.fridgemagnet.org.uk/love_letter.html Hi there! Oh, I can't eat a hilarious bald sprig of parsley because I love you so much. I love you so much! I can hardly type, I love you so much. I'd make soup out of a sex-mad bald bottle of wine so that I could live in your dreams. ^^ Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det der var verre enn det jeg skreiv til naboen min i 2. klasse . . . Lenke til kommentar
applemania Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 thomasr: Geniale mann. Takk for en god latter Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Personlig så ble jeg litt redd, men hva faen... Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det var litt i det drøyeste laget.. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg synes litt synd på gutten, leste i en post av han at han bare er 14år. Lykke til, hvem er det til forresten? Du sa du hadde kjæreste, vil du bli kvitt henne så finnes det bedre måter... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg synes litt synd på gutten, leste i en post av han at han bare er 14år. Vi hadde i alle fall lært om punktum da vi gikk i 10. klasse Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Merkelig at så mange føler behov for å håne en person som har gjort seg sårbar for dem. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Merkelig at så mange føler behov for å håne en person som har gjort seg sårbar for dem. Satt og tenkte på det samme... Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hvorfor skrive kjærlightets brev? Det er jo så jævlig vanskeligt! snakk heller med hu! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Merkelig at så mange føler behov for å håne en person som har gjort seg sårbar for dem. Satt og tenkte på det samme... Jeg og. Synes egentlig det er utrolig tøft gjort og skrive et kjærlighetsbrev. Kjenner at jeg blir litt pissed når det sitter en hel gjeng med "wiseguys" som aldri har snakka med ei jente før i hele sitt liv og driter han ut! Til hølands_gutt: trenger ikke så mye. Hva med en rose på døra med et kort hvor det står jeg elsker deg på? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det er godt mulig at du faktisk føler det slik(har opplevd forelskelse selv), men likevel... det er aaalt for ekstremt. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) voldsomt masete. jeg har et bedre brev, skriv følgende : "Jeg elsker deg" done. edit : faen, leif var her Endret 17. september 2005 av Jonki Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) STORARTET kjærlighetsbrev! Beste jeg har lest, ble nesten forelska i deg her jeg sitter. Endret 16. september 2005 av HalTan Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Den enkle versjonen... Du er: Pen Snill Smart blablabla... Jeg er: Glad i deg Hilsen NN Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Den enkle versjonen... Du er: Pen Snill Smart blablabla... Jeg er: Glad i deg Hilsen NN Genialt! " - Det enkleste er ofte det beste" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Flott søknad for en restraining order.. Du kan sikkert merke greien med "bevis A" i hjørne allerede... Sånt vil bare gjøre noen redd... "du er søt" funker i lange baner Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 jeg har et bedre brev, skriv følgende : "Jeg elskser deg" Ehm, er dysleksi tiltrekkende nå om dagen? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Flott søknad for en restraining order.. Du kan sikkert merke greien med "bevis A" i hjørne allerede... Du høres så voksen, forståelsesfull og sympatisk ut. Jeg blir rent rørt når en kvinne viser slik vidsyn og omtanke for sine medmennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå