Gå til innhold

hva synes dere gutter om denne kjærelighetsbrevet?

hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Jeg vil elske deg, og behandle deg godt,

Jeg vil elske deg, hverdag og hver natt

Vi vil være sammen, med et tak over oss

Vi vil dele ly sammen, av min singleseng

Vi vil dele samme rom, vil gjøre alt for at skal ha det godt, godt for hele livet

er dette kjærelighet jeg føler, ja det er det nok, kjærelighet som jeg aldri har opplevd, fra en jente, Ariane som betyr mer en et liv, en sjel og mer et mitt blod og kjøtt, vil at hun skal leve godt og ikke ondt eller vondt, jeg? ja kanskje er en idiot noen ganger, men du overlever, men jeg, jeg overlever den sterke kjæreligheten fra din side, den siden er vel sterk, som ingen kommer og ingen kan ødelegge, dem som prøver og ødelegge, vil smake en smerte som han vil lide av dem alle årene han kommer til og overleve med de smertene,

hører jeg du har smerter vil jeg stille opp med alt jeg kan, og prøve og fjerne disse smertene, er det kjærelighetssmerter er jeg opp for kanskje til gi deg noe, noe som du eller noen andre vil glemme, det kan være hva som helst, noe du ønsker, noe du vil ønske, noe som faller ut av hodet ditt og idet helt tatt kanskje ikke husker som et ønske, men det ønske vil kanskje komme når som helst, så vær klar, så kanskje ditt hjerte vil smelte, men pass vil gjerne at hjerte ditt ikke smelter i stykker, fordi jeg gjerne vil leve livet helt ut sammen med deg, og det vil jeg vertfall klare med din sterke kjærelighet, sammen med mitt smeltende hjerte som fortsatt dunker for deg, ikke vær redd for ting, eller ta flere ting på en gang, ta gjerne en og en ting i livet ditt, for du, kommer til og leve et godt og fint liv, et liv som alle kommer til misunne deg for, men jeg ser allerede noen som misunner, men er det en ting du misunner, så fortell det til meg og mitt hjerte, mitt hjerte og min sjel venter på deg, og vil alltid vente på deg, ingen andre, kun deg,

Ariane, kjempe å gla i deg, og elsker deg kjempe mye, savner deg kjempe mye, ja, kjærelighet kan gjøre kjempe mye ting, kjempe mye ting som vil skje deg! Det som kommer av kjempe ondt, vil jeg fjerne for deg!

kom gjerne med andre kjærelighetsbrev :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var kanskje lit.. voldsomt?

enig... blei en smule intenst

PS! darkness da,han spurte hva guttene syns :p

Hysj!

On topic: Essensen er bra, men litt kortere setninger, store bokstaver i starten på setningene og litt bedre rettskriving kunne nok ha gjort det mindre skremmende.

Nå kom jeg forresten på et kjærlighetsbrev jeg fikk på barneskolen en gang.

Jeg liker deg. Vil du være sammen med meg?

Hipp hipp hurra!

Jeg vil på det sterkeste anbefale alle fremtidige kjærlighetsbrevskribenter i å la være å ta med "Hipp hipp hurra". Hold dere aller helst unna ballongtegninger som pynt også.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Hipp hipp hurra!

Jeg vil på det sterkeste anbefale alle fremtidige kjærlighetsbrevskribenter i å la være å ta med "Hipp hipp hurra". Hold dere aller helst unna ballongtegninger som pynt også.

:!:

Det var barneskolen, da! :p

Lenke til kommentar

Hipp hipp hurra!

Var det fra DEG det var fra? :p Aha! I såfall er svaret nei, vi kan ikke være sammen. Vi er på to forskjellige stadier i livet. Jeg er på vei til å bli sosialklient, du er på vei frem her i livet. Nei *legge hånden dramatisk over pannen* Det er nok best at vi går hvert til vårt.

Lenke til kommentar

Hipp hipp hurra!

Var det fra DEG det var fra? :p Aha! I såfall er svaret nei, vi kan ikke være sammen. Vi er på to forskjellige stadier i livet. Jeg er på vei til å bli sosialklient, du er på vei frem her i livet. Nei *legge hånden dramatisk over pannen* Det er nok best at vi går hvert til vårt.

:lol: Må nok skuffe deg der! Var nok en annen!

Lenke til kommentar
Jeg vil elske deg, og behandle deg godt,

Jeg vil elske deg, hverdag og hver natt

Vi vil være sammen, med et tak over oss

Vi vil dele ly sammen, av min singleseng

Vi vil dele samme rom, vil gjøre alt for at skal ha det godt, godt for hele livet

Er det ikke "jah provide the bread"? Hihi..

Lenke til kommentar

Beklager kompis, men det der ville jeg ikke ha gitt til en jente som jeg ville skulle like meg. (Jeg ville ikke likt å få det heller.) Overkill. Jeg forstår at du ikke er voksen og at følelsene dine er veldig sterke for denne jenta, men prøv å dempe innholdet i brevet litt.

Om du ikke er sammen med henne fra før er det en enda større grunn til å mykne opp formuleringene dine. En slik overøsing av kjærlighet kan nok virke mot sin hensikt.

Det virker fint med en blomst eller et kosedyr med en liten lapp der det står ”Jeg er glad i deg” e.l. for å vise at man er glad i noen. Små ting i hverdagen viser ekte kjærlighet. Et langt brev kan fort oppfattes som det er fylt med klisjeer. Gjem brevet og ta det frem om noen år for å vise henne hvor glad du hele tiden har vært i henne.

Lykke til. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...