Choo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 700+ for og få exhalted når de beste guildene på shadowmoon skrytar av å vinne 30 - 50 om dagen.. =S Lenke til kommentar
superreven Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Synes heller ikke AB var noe kjekt... håper folk på BB tar til vett og begynner å spille AV igjen - det er kjekt det La meg gjette, du er en eller annen ranged class =P. Arathi Basin er den morsomste Battlegrounden jeg har spilt, som paladin har jeg endelig det morro. Ingenting slår Paladins for å defende flagga Er nok det motsatte av ranged ja, er rogue. Liker hele AV oppbygningen bedre, mer underholdning imo. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Slår meg at det er mye mer å hente på å være et samlet guild som sitter på VT og snakker kontra andre Battlegrounds. Positivt for mitt vedkommende, som er i et bra guild og har bra stemning på VT. Ellers så er det bra med poeng og hente, og det renner inn med reputation. Folk i guildet er alt revered... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Som warrior i gruppe med healer er det veldig morro i AB. Med mye mindre "slag" enn i f.eks AV, har man faktisk en sjanse til å overleve også Sist jeg og en kompis som spiller prest var i AB, hadde jeg 1 death gjennom hele omgangen, noe som er mye mer morro enn dø, charge, dø, charge, dø, charge rytmen i AV Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 syntes ikke arathi basin var så artig jeg. dårlig med honor, dårlig med reputation, dårlig exalted reward og ganske kjedlig å spille. synd dette vil ta over for WSG og AV. hvertfall en god stund fremover. /signed.. Elendig honor, Er BRA med honor der da. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Synes heller ikke AB var noe kjekt... håper folk på BB tar til vett og begynner å spille AV igjen - det er kjekt det La meg gjette, du er en eller annen ranged class =P. Arathi Basin er den morsomste Battlegrounden jeg har spilt, som paladin har jeg endelig det morro. Ingenting slår Paladins for å defende flagga Er nok det motsatte av ranged ja, er rogue. Liker hele AV oppbygningen bedre, mer underholdning imo. Godt å høre at noen har det morro der inne da Selv kan jeg ikke se underholdningsmomentet av å stå i en smal bakke i 3-4 timer og ikke komme noenvei. Selv om det er grusomt morsomt å /w alle mage's og danne suicide squad da, dødelig effektivt på brua ihvertfall Verd å prøves! 7-8 mages med AE kan ta ut en ganske så stor zerg på bare sekunder. Regn litt på det: ~250dmg pr sekund ganget med 8 = ~2000dmg per sekund sånn ca. au? Arathi Basin har jeg bare såvidt prøvd, men konseptet virker ganske morsomt og underholdende. Får se om jeg begynner å spille det i fremtiden (holder på med ny char på ny server sammen med en haug kamerater) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå