Gå til innhold

Tanker om Arathi Basin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes heller ikke AB var noe kjekt... håper folk på BB tar til vett og begynner å spille AV igjen - det er kjekt det  :thumbup:

La meg gjette, du er en eller annen ranged class =P.

Arathi Basin er den morsomste Battlegrounden jeg har spilt, som paladin har jeg endelig det morro. Ingenting slår Paladins for å defende flagga :)

Er nok det motsatte av ranged ja, er rogue. Liker hele AV oppbygningen bedre, mer underholdning imo.

Lenke til kommentar

Slår meg at det er mye mer å hente på å være et samlet guild som sitter på VT og snakker kontra andre Battlegrounds. Positivt for mitt vedkommende, som er i et bra guild og har bra stemning på VT.

Ellers så er det bra med poeng og hente, og det renner inn med reputation. Folk i guildet er alt revered...

Lenke til kommentar

Som warrior i gruppe med healer er det veldig morro i AB. Med mye mindre "slag" enn i f.eks AV, har man faktisk en sjanse til å overleve også :p

Sist jeg og en kompis som spiller prest var i AB, hadde jeg 1 death gjennom hele omgangen, noe som er mye mer morro enn dø, charge, dø, charge, dø, charge rytmen i AV :D

Lenke til kommentar
Synes heller ikke AB var noe kjekt... håper folk på BB tar til vett og begynner å spille AV igjen - det er kjekt det  :thumbup:

La meg gjette, du er en eller annen ranged class =P.

Arathi Basin er den morsomste Battlegrounden jeg har spilt, som paladin har jeg endelig det morro. Ingenting slår Paladins for å defende flagga :)

Er nok det motsatte av ranged ja, er rogue. Liker hele AV oppbygningen bedre, mer underholdning imo.

Godt å høre at noen har det morro der inne da :) Selv kan jeg ikke se underholdningsmomentet av å stå i en smal bakke i 3-4 timer og ikke komme noenvei. Selv om det er grusomt morsomt å /w alle mage's og danne suicide squad da, dødelig effektivt på brua ihvertfall ;) Verd å prøves! 7-8 mages med AE kan ta ut en ganske så stor zerg på bare sekunder. Regn litt på det: ~250dmg pr sekund ganget med 8 = ~2000dmg per sekund sånn ca. au?

Arathi Basin har jeg bare såvidt prøvd, men konseptet virker ganske morsomt og underholdende. Får se om jeg begynner å spille det i fremtiden (holder på med ny char på ny server sammen med en haug kamerater)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...