Moonshine Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Se for dere dette: Jeg sitter på statlig eid PC på jobb, og skal surfe litt babethread. Det som møter meg, og uheldivis mine (konservative) kollegaer, er ubekledde pupper og "kjønnslepper". Jeg mener jeg kan erindre at det ikke alltid har vært slik. En gang var det mindre pupper og "kjønnslepper", og mer lekre damer som kunne plasseres i en god, gammel årgang i Donald Duck & Co, uten å heve øyenbryn. Kan dette ordnes opp i? Evt. opprette en tråd for de som er på skole, jobb og selskap med konservative aper? (Jeg sier ikke at mine kollegaer er nettopp dette, men hvis de ikke liker pupper og "kjønnslepper"... haLLoo? homo lizzm?) Endret 15. september 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Kommer noen over noe som er upassene på forumet, så rapporter det, enkelt og greit. Men har mottatt klager før på dette, så hvis ikke det roer seg, gjør vi det enkelt og stenger hele tråden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg