datageni Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 kjører så klart hyperthreading på en sct 775 cpu på et asus ddr2 kort. men dette sier windowsen selv om cpuen bare er 3.4 noen som vet hva som gjør dette? evt. hvordan jeg får det tilbake til vanelig. : Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 FSB er satt for høyt, til ca 216-217MHz, den skal stå på 200. Sjekk i bios, du kan sikkert stille den der et sted. På den annen side er det ikke farlig å kjøre med litt overklokka, det der er en veldig moderat overklokking som neppe vil skape problemer noensinne. Lenke til kommentar
datageni Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 (endret) FSB er satt for høyt, til ca 216-217MHz, den skal stå på 200. Sjekk i bios, du kan sikkert stille den der et sted. På den annen side er det ikke farlig å kjøre med litt overklokka, det der er en veldig moderat overklokking som neppe vil skape problemer noensinne. kan dette skyldest at pcen min slår seg automatisk av ved stresstester på hovedkort og avsluttning av høyt ressurskrevede spill ? er meget sikker på at jeg ikke har forandret fsb...den skal stå på 200. er jeg nesten 100% sikker på for jeg kan ikke ha forandret den i edru tilstand å det har blitt gjort i dag. er det ikke andre saker som kan forårsake dette ? kortsluttet f.eks psu i dag. men det gikk seg til igjen. Endret 15. september 2005 av deltaaaa Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Japp, det er nok grunnen. Gå inn i BIOS og still verdiene til det de skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå