Nemesis86 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Noen som vet om ett sted der man kan laste ned gratis "skins" til Invison Power Bord 1.3? Eller kanskje noen gidder å mekke ett til meg? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 JustGoogleIt. JALLASVAR! Gå til http://invisionize.com/ , der finner du mye.. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 www.invisionskins.com www.ifskinzone.net Tok emg tre sekund på google å finne. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 www.invisionskins.com www.ifskinzone.net Tok emg tre sekund på google å finne. Og hvor mange sekunder tok det å skrive "justgoogleit"? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 justgoogleit hjelper jo å lære han opp til å bruke google og ikke forumet for å få svar på simple spørsmål. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) justgoogleit hjelper jo å lære han opp til å bruke google og ikke forumet for å få svar på simple spørsmål. exactly. Han lærer mer av å bruke 5 sekunder på å google, en at jeg gir han URL'en rett opp i hånda. EDIT: Ingjardj, jeg skrev det feil 3 ganger, så det tok lenger enn fem sekunder Endret 15. september 2005 av Eirikeb Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 justgoogleit hjelper jo å lære han opp til å bruke google og ikke forumet for å få svar på simple spørsmål. exactly. Han lærer mer av å bruke 5 sekunder på å google, en at jeg gir han URL'en rett opp i hånda. EDIT: Ingjardj, jeg skrev det feil 3 ganger, så det tok lenger enn fem sekunder Ser du har litt stavingsproblemer Hilsen Ingjardj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå