TkaPower Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 ei jeg har registret no og se domene alt mail kommer fram til no dommenet men ikke de som sendes til se det er samme navn.no og navn.se får feilmld men den peker til rett adresse på begge to noen tips hva dette kan være`? da jeg satte opp servern la jeg inn navn.no som dommene på servern kan det ha noe og si ? tord Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Har du konfigurert epostserveren til å motta/sende fra begge domener? Lenke til kommentar
roac Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 ei jeg har registret no og se domene alt mail kommer fram til no dommenet men ikke de som sendes til se det er samme navn.no og navn.se får feilmld men den peker til rett adresse på begge to noen tips hva dette kan være`? da jeg satte opp servern la jeg inn navn.no som dommene på servern kan det ha noe og si ? tord Dersom det er snakk om en Exchange Server så har du sannsynligvis ikke opprettet en Recipient Policy for .se domenet. Lenke til kommentar
TkaPower Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Hei det eneste jeg har gjort er og legge til smtp instilinger slik at det står [email protected] under exchange oppsett i mailboxen er det noe mer som må gjøres-+? Lenke til kommentar
TkaPower Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 løste det folksen måte bare tenkte litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå