Jay Sparrow Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hei. Jeg har en Acer TravelMate 4100. Når vifta går på det laveste nivået kommer det en irriterende, høyfrekvent pipelyd. Det høres ut som om vifta skrur seg av og på hele tiden. Er det mulig å få vifta til å kjøre ett hakk raskere eller ikke i det hele tatt? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Jay Sparrow Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Nå har jeg merka at lyden kommer når jeg holder inne venstre museknapp i .pdf-filer (f.eks). Den kommer og går hele tiden. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Gå inn på kontrolpanel -> system -> hardware ->enhetsbehandling - > universial usb kontroller -> usb rot og høyreklikk og velg egenskaper. Så på fanen for strømstyring: og fjern haken for "tillat datamaskinen å slå av denne enheten for å spare strøm. Gjør det for all usb-root og vips så skal lyden din gå vekk. Lenke til kommentar
Jay Sparrow Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Prøvde dette, men det hadde liten effekt. Blir snart galen her. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hmm. Minner meg om pipelyden som kommer når CPU klokkes opp og ned alt etter belastningsnivået. Gå på strømstyring inne i kontrollpanelet og sett enten på maks batteri, eller alltid på og se om lyden endrer seg. Lenke til kommentar
Jay Sparrow Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Lyden kommer når prosessornivået står på de tre øverste hakkene. På low forsvinner lyden, men jeg vil jo gjerne ha litt ytelse også. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Bare bli vandt til det, det er en lyd jeg kjenner igjen fra både bærbare og stasjonære, hører med belastningsnivået. Kjøp ørepropper Endret 19. september 2005 av JoergenJonassen Lenke til kommentar
Jay Sparrow Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Vel, jeg tror ikke denne lyden skal være der den er. Den forsvinner (merkelig nok) om jeg høyreklikker i .pdf-dokumenter, og er veldig fra og til. Kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå