Gå til innhold

Blir dette en Konge spill-pc ?

Anbefalte innlegg

Så du vil ikke anbefale meg å bare vente et halvt til ett år for så å bygge ut med kanskje 512 til? Jeg bør ha dem nå?

..Angående dem høytalerne er det altså noe jeg bare slengte med.. ikke komenter dem engang :smile: alternativet er ingen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg var deg ville jeg ha gjort det, ja. Jeg skulle kjøpe meg nye komponenter til PC-en min..... På 6 dager steg prisen på min TwinMos 2700 512 MB brikke med 400 kroner....

:grin:

PS! Logitech lager de beste tastaturene og data-musene, langt bedre enn Microsoft noen gang kunne drømme om å lage...... Etter min mening. :smile:

Lenke til kommentar

Ok, jeg kan være enig i at pc2700 er mer framtidsrettet. Men argumentet om overklokking betyr vel ikke så mye. Skal du virkelig prøve å overklokke den xp2000-en, Zokaban? Neppe.

512MB ram? Gjør som du vil. Men prisene er rimelig høye nå. Jeg kjøpte akkurat en "Samsung" 512MB pc2700 brikke fra pcmax til 1330kr. Men det var fordi jeg trengte såpass til overklokkingen.. Har du penger, så kjøpt mest og best!

Lenke til kommentar

Hmm.. Sikkert mye som er sagt allerede, men jeg gidder ikke lese gjennom alt.. :smile:

Hadde kjøpt mer ram og et annet tastatur. Hvis det er det tastaturet jeg tror det er, så funker det dårlig til gaming. Det går ikke an å trykke ned mer enn tre taster samtidig, og man bør vel kunne trykke 5.. Bunnyjumping i q3 blir f.eks kjipt.

Ser ikke noen skjerm så regner med du har en? Du burde sjekke at skjermen kan kjøre minst 125Hz i 800*600. I fps spill er det jo veldig kjekt å kunne låse frameraten i spillet til f.eks 120 (i q3) og synkronisere med skjermen. Da blir bildet veldig stabilt og fint.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-14 13:40, Radiax skrev:

Er ikke helt enig i det som har blitt sagt om høyttalere.. Det var tross alt en "gaming-pc".

Det er elendig å spille med høyttalere, kjøp heller et headset.

Som jeg allerede har hintet til har jeg både anlegg hjemme, og headsett til LAN.. høttalerne var til mp3-spilling eller annet jeg bare "må" spille for andre enn meg på LAN.. "kjekt å ha"

Lenke til kommentar

Quote:

Hadde kjøpt mer ram og et annet tastatur. Hvis det er det tastaturet jeg tror det er, så funker det dårlig til gaming. Det går ikke an å trykke ned mer enn tre taster samtidig, og man bør vel kunne trykke 5.. Bunnyjumping i q3 blir f.eks kjipt.

Oki.. tastatur har jeg ikke sett nærmere på.. har du noen forslag til alternativer da?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-14 15:34, AntifA skrev:

Ser ikke noen skjerm så regner med du har en? Du burde sjekke at skjermen kan kjøre minst 125Hz i 800*600. I fps spill er det jo veldig kjekt å kunne låse frameraten i spillet til f.eks 120 (i q3) og synkronisere med skjermen. Da blir bildet veldig stabilt og fint.

Morsom.. Bedre om den støtter 120/100Hz i 1024x768 og oppover da.. :razz:

Lenke til kommentar

Det hadde kanskje ikke vært så dumt å kjøpt Silent twin til det kittet ditt, det er alltid annoing å spille i et rom der man hører konstant høyfrekvent susing!

Og kjøp 512MB ram! Det er absolutt vært det, mer verdt det enn å bare kjøpe 256 er verdt penger spart! 256 er rett og slett for lite!

Kjøp også LiteOn brenner,billigt og bra! Har den selv og den er absolutt å anbefale!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...