Dan Hansen Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Nå er det så mange tråder om ADSL at det nesten fortjener en egen kategori. Kan gjerne plasseres et sted hvor vi ikke får den med på "siste 24 timer" da noen og enhver begynner å bli mektig lei den samme postingen om og om igjen. Burde nesten være slik at dersom noen lager en ny tråd om noe som allerede ligger inne på oversikten får de en advarsel eventuelt blir hivd på hodet ut. Dette burde gjelde ethvert tema som blir gjentatt til det kjedsommelige. Å skylde på at man er ny på forumet holder ikke sålenge en allerede eksisterende tråd finnes bare noen linjer nedenfor. (Ahhh ... godt å få det ut) Ha en fortsatt fin aften. :smile: Lenke til kommentar
Johan Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Enig med deg Dan. En egen kategori for ADSL og problemer med det, men da ville det ikke vært mye igjen av Internett og Nettverk. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Vel, ein ny kategori kalla "Diverse ADSL" er nok lite aktuelt, etter mi meining. Den kan vere fleire har andre meiningar, men for øyeblikket er eg imot fleire kategoriar i det heile. 90% av postane som hamnar i Annet om data er vel strengt tatt feilposta... mvh., Vegard, moderator (med litt personlige meiningar innimellom) Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Dan Hansen har helt rett. Det begynner å bli slitsomt å lese om ADSL og "funker dette?" tråder. Kanksje en ide å lage en kortfattet oppskrift på hvordan man søker på HW. Bruk gjerne rød farge, slik at det blir et blikkfang. For all del, jeg mener ikke at HW skal bli "glorete". Jeg har sans for det enkle, og derfor vil i samme slengen rose HW for et meget behagelig design uten forstyrrende elementer. Og takk for det! En annen sak jeg tror nye brukere blir en smule frustrert av, er søkemotoren til høyre. Jeg brukte den en god stund før jeg oppdaget søkemotoren til venstre som søker i forumene. Her mener jeg oppriktig talt at dere kjære tålmodige moderatorer har en liten jobb å gjøre. Tar jeg feil, så tar jeg feil. Er det noen andre som har synspunkter på dette? Og der var klokka 02.46 og vi sier takk til Veslemøy! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Veslemøy: Jeg tror ikke det blir gjort noe med søkemotoren, siden det går snakk om forum-oppdateringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå