Kurt P Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg personlig digga filmen. Elsker skuespillerne der. Wilson og Vaughn er konger ! Filmen hadde sine minus sider, men alt i alt var jeg storfornøyd og utrolig mange scener hvor jeg koste meg max ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Min anmeldelse av Wedding Crashers. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Syntes den var helt konge Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Konge film, lo så tårene falt. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Helt enig, råbra film altså. Morsomste jeg har sett på en stund. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Utrolig jevn og konsevent morsom film, med et par "hylescener" for min del. Middagsbord-scenen og Midt på natta på rommet til Vince Vaughn-scenen fikk meg til å gapskratte, i hvert fall. Har generelt ikke så stor interesse for hollywood-komedier, men jeg elsket både denne og Dodgeball. Bør sees :] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Utrolig jevn og konsevent morsom film, med et par "hylescener" for min del. Middagsbord-scenen og Midt på natta på rommet til Vince Vaughn-scenen fikk meg til å gapskratte, i hvert fall. Har generelt ikke så stor interesse for hollywood-komedier, men jeg elsket både denne og Dodgeball. Bør sees :] Det er skjeldent filmer i denne klasse får meg til å le, men denne gjorde det... Noe mystisk med det hele. moro Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Har ikke sett filmen enda, men jeg må si at Owen Wilson får meg til å le ganske hardt. Verre er det med Vince Vaughn. Synes han har skuffet i sine roller i komedier som Dodgeball og Starsky and Hutch. Men for all del, han kan godt ha gjort en mye bedre prestasjon i denne filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå