Skarphedin Olsen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Jeg har nettopp installert et 7800GT kort fra gigabyte i min maskin, og et sett med 2Gram fra OCZ. Etter dette henger psc`n seg plutselig - etter ca ti-femten min. Da funker ingenting og jeg må restarte. Oppsett ellers: amd64 3700+ 500W Mist psu Dfi Lp Nf4 Sli-D To raptorer i raid0 Jeg har koblet til den ekstra strømkontakten som 3D-kortet trenger, og alt ser helt greit ut. Om jeg stikker til gigabyte sin site, så sier den at ingen nyere drivere til dette kortet finnes. Kan det hende at ny bios til hk kan hjelpe meg? Jeg setter stor pris på forslag til hva jeg kan teste, da mitt gamle hw skal selges i morgen den dag. Og, noe annet; det viste seg at 3D-kortet nok var brukt før jeg kjøpte det fra en webshop i den tro at det var nytt. Les om det her. Kan det være at kortet er noget defekt? Jeg kjørte BF2 noen min for å teste ut fps med fraps, men det klarte seg fint da? Jeg har dessuten angst for reinstall, da det vil ta meg så lang tid med å ta back-ups jeg burde tatt for lenge siden... Endret 14. september 2005 av Skarphedin Olsen Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Har du ikke formatert etter oppgraderingen? Det vil jeg si er lurt å gkøre om du vil ha maks ut av det nye oppsettet ditt, men du kan nøye deg med å fjerne gamle drivere grundigt i stedet! Google etter DriverCleaner3 (ellerns)... Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Ten-four. Hiver meg på det og poster resultat. Ellers er det kanskje bare formatering som gjelder - for å utelukke det som mulighet totalt? Edit: DriverCleaner ser ut til å ha gjort susen, takk for at du gadd påpeke slikt til et sentenkt menneske! Endret 15. september 2005 av Skarphedin Olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå