Gå til innhold

Petition mot Blizzard fra misfornøyde kunder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei men da vet ikke du hvordan det er, så shut your piehole...

Når flesteparten av Blizzard sine brukere ikke har dette problemet, så kan det vel hende at problemet ligger andre steder?

 

Har selv ikke hatt problemer med WoW, bare en kort uke med kjente problemer. Har ikke vært noe utenom det vanlige og jeg vet at på de mest befolkede serverene i europe har det heller ikke vært noe særlig å snakke om (har lvl 60 chars på BB, skullcrusher, shadowmoon osv).

 

Så hvis det ikke er noe spesielt du snakker om, så er det vel du som kan være stille.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Har sett at mange har kommentert her, og er ingen nevner en viktig faktor, nemlig at det varierer jo selfølgelig på hvilken server du spiller. Deres som ikke har problemer, spiller KANSKJE på en annen server som fungerer mye bedre, en andre servere, så gjekk dere NOEN hakk ned. Samme gjelder dem som klager i hytt og ver. Har spilt litt på sylvanas, fantastisk server, når det gjelder hakking lagg ping osv. Eneste jeg har merket der var forskjellige bugs, monster som plutseligt forsvant osv, men var ikke noe stort problem. Dragonmaw derimot, helt forferdelig og hente ting i posten, kjøpe ting osv noen ganger, spesielt i litt folksomme områder. Ja har spilt flere mmorpg, ingen er i nærheten av å være så dårlige som noen av wow serverne, det må da gå an og gjøre noe me dei verste og største serverne, for det er ingen hemmelighet at en del sliter.

Lenke til kommentar

Nei men da vet ikke du hvordan det er, så shut your piehole...

Når flesteparten av Blizzard sine brukere ikke har dette problemet, så kan det vel hende at problemet ligger andre steder?

 

Har selv ikke hatt problemer med WoW, bare en kort uke med kjente problemer. Har ikke vært noe utenom det vanlige og jeg vet at på de mest befolkede serverene i europe har det heller ikke vært noe særlig å snakke om (har lvl 60 chars på BB, skullcrusher, shadowmoon osv).

 

Så hvis det ikke er noe spesielt du snakker om, så er det vel du som kan være stille.

Vel jeg spiller også på BB, å har flere ganger opplevd store bugs.

 

Å en stund fikk jeg "World server is down" hvertfall to ganger i uka. looting er å en morsom affære, idag plukket jeg opp libram of rumination. Det sto received loot, men tror du den lå i backpack? nope. Var heller ikke på mob lenger. Dette har skjedd meg flere ganger, men første gang med noe så verdifullt.

 

Jeg mener ikke at det er noe og sende inn petition om, men jeg skjønner hvorfor noen begynner og bli lei. Å man har lov og klage, det er en rett man har som betalende kunde.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig har man lov til å klage, men jeg mener at det ikke er noe stor sak slik som mange vil ha det til. Det er et MMORPG med en haug med spillere og det har litt nedetid, so what?

 

Det er klart at det kjipt å få bugs slik som du har fått og det er klart man skal si i fra, men å lage en petition på det blir litt merkelig i mine øyne. Har som sagt hatt få problemer selv, men jeg skjønner at andre kan ha en annen opplevelse.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig har man lov til å klage, men jeg mener at det ikke er noe stor sak slik som mange vil ha det til. Det er et MMORPG med en haug med spillere og det har litt nedetid, so what?

 

Det er klart at det kjipt å få bugs slik som du har fått og det er klart man skal si i fra, men å lage en petition på det blir litt merkelig i mine øyne. Har som sagt hatt få problemer selv, men jeg skjønner at andre kan ha en annen opplevelse.

Jeg er helt enig med deg, bare sier at klage må vi få lov til ;)

 

Å litt nedetid går greit, det verste er når servern er oppe men langt fra fungerer.

Lenke til kommentar

Dette med høy ping (tja, definer høy...?) er høyst sannsynlig et problem vi nordmenn flest sliter med, det er videns kjent at Telenor (og de selskapene som leier linjer av Telenor) ikke har spesielt god ping til Blizzard sine servere. Sånn har det vært så lenge jeg kan huske i WoW, og sånn var det når jeg spilte WC3 på battle.net også. 150 ms på ei 704/128-linja var det absolutte minimum man kunne forvente på den tida, nå ligger jeg som regel på 250 ms. Det er standard for meg. Men det er så lite at det merker jeg knapt.

 

I tillegg har jo Telenor både støtt og stadig et eller annet tull med linjene sine, og innimellom så kan det faktisk være at problemer ligger lokalt.

Lenke til kommentar
Jeg vil hvertfall ikke si at det er 1000 folk som har skrevet under. Nå er den oppe i 6669. Uansett så kan man ikke si at telenor er dårlig. vi er 170 i guilden på BB og alle har det samme problemet. Flesteparten av de er heller ikke fra norge, så det har ikke så mye med norge å gjøre.

Da er det et problem med Burning blade, ikke alle europeiske realms.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...