Gå til innhold

Petition mot Blizzard fra misfornøyde kunder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første; hvis noen skal lage en petition så bør de da for pokker slenge FAKTA på bordet, ikke bare et sammensurium av lett modifiserte negative sannheter.

 

Deretter bør de gå litt i seg selv og spørre seg hva det egentlig er mulig å få til med en så stor greie som WoW er blitt. Med tanke på hvor stort WoW er blitt og hvor stor community spillet har så syns jeg Blizzard gjør en prima jobb med å rette opp ting og kompensere for ubehageligheter.

 

Sist men ikke minst; alle de som føler de signere på denne klagen; VÆR SÅ SNILL, gjør alle oss andre den lille tjenesten og si opp abbonementet, slutt og spill, slutt og klage og la oss få ha verdens beste MMORPG for oss selv!

Lenke til kommentar
For det første; hvis noen skal lage en petition så bør de da for pokker slenge FAKTA på bordet, ikke bare et sammensurium av lett modifiserte negative sannheter.

 

Deretter bør de gå litt i seg selv og spørre seg hva det egentlig er mulig å få til med en så stor greie som WoW er blitt. Med tanke på hvor stort WoW er blitt og hvor stor community spillet har så syns jeg Blizzard gjør en prima jobb med å rette opp ting og kompensere for ubehageligheter.

 

Sist men ikke minst; alle de som føler de signere på denne klagen; VÆR SÅ SNILL, gjør alle oss andre den lille tjenesten og si opp abbonementet, slutt og spill, slutt og klage og la oss få ha verdens beste MMORPG for oss selv!

Jadda jadda.. Det er vel en grunn til at Blizzard har slettet masse poster på Technical Forumet sitt, inkludert den som linket til petition'en. I tillegg banna brukere som har lagt ut linker til den. Flott gjort av Blizzard - dette har de tid til, men og informere kundene sine på en god måte hver gang det er en teknisk feil - det har de ALDRI kunnet. (forutom CTRL-C <TAB> CTRL-V fra et ferdiglaget dokument).

 

Du synes det var tøft og få full rested state som kompensasjon altså? Du er med andre ord ikke lvl 60?

Lenke til kommentar

Sånne ting som dette er bare syting fra folk som ikke har spilt noe mmorpg før, og jeg synes da at stabiliteten i wow har vært veldig bra. Sjelden jeg har dårlig ping og ekstremt sjelden jeg blir disconnected fra serveren. Det at noen sitter og spiller 24/7 og klager over de 15 minuttene som serverene ikke funket klokken 4:50 er bare latterlig.

 

Og sånn generelt: Nei til online petitions.

Lenke til kommentar

Jadda jadda.. Det er vel en grunn til at Blizzard har slettet masse poster på Technical Forumet sitt, inkludert den som linket til petition'en. I tillegg banna brukere som har lagt ut linker til den. Flott gjort av Blizzard - dette har de tid til

 

Heia konspirasjonsteorier!

 

Har sjelden hatt noen problemer med serveren jeg spiller på. Er et vannvittig prosjekt å holde det i gang med så mange spillere.

Lenke til kommentar
Sometimes the downtime can stretch into more than 5 hours, with no refund given on the time you haven't been able to play the game.

Dette stemmer da ikke. Ja det har vært nedetider, men vi har fått gratis spilletid for det.

Kan ikke huske å ha fått tilbake alle dagene/timene serverne har vert nede da menne...

Så da vil jeg ikke si vi har fått gratis spilletid. er vel litt mere riktig att vi mangler noen!

 

EDIT: Høres ut som jeg virkelig hater blizzard nå, men det er f*** meg deilig med litt fri fra wow å, så ta en tur ut i sola :p:D

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
Sometimes the downtime can stretch into more than 5 hours, with no refund given on the time you haven't been able to play the game.

Dette stemmer da ikke. Ja det har vært nedetider, men vi har fått gratis spilletid for det.

Kan ikke huske å ha fått tilbake alle dagene/timene serverne har vert nede da menne...

Så da vil jeg ikke si vi har fått gratis spilletid. er vel litt mere riktig att vi mangler noen!

 

EDIT: Høres ut som jeg virkelig hater blizzard nå, men det er f*** meg deilig med litt fri fra wow å, så ta en tur ut i sola :p:D

Vi har fått minst 10-15 dager playtime gratis av Blizzard nå, og jeg tviler sterkt på at serverne har vært nede i 240-360 av de timene du har hatt lyst til å spille på.

Lenke til kommentar
Sometimes the downtime can stretch into more than 5 hours, with no refund given on the time you haven't been able to play the game.

Dette stemmer da ikke. Ja det har vært nedetider, men vi har fått gratis spilletid for det.

Kan ikke huske å ha fått tilbake alle dagene/timene serverne har vert nede da menne...

Så da vil jeg ikke si vi har fått gratis spilletid. er vel litt mere riktig att vi mangler noen!

 

EDIT: Høres ut som jeg virkelig hater blizzard nå, men det er f*** meg deilig med litt fri fra wow å, så ta en tur ut i sola :p:D

Vi har fått minst 10-15 dager playtime gratis av Blizzard nå, og jeg tviler sterkt på at serverne har vært nede i 240-360 av de timene du har hatt lyst til å spille på.

Tror jeg formidlet meg litt feil der :blush:

Nå har ikke jeg spilt wow helt fra det kom ut, men de nedetidene jeg har vert utsatt for har jeg kanskje bare fått igjen 4/5 av spilletiden, men en kan jo ikke forvente at serverne er i tipp topp stand konstant, og Blizzard gjør vel så godt de kan for at vi skal ha den beste spillopplevelsen som mulig. Så spiller ikke jeg så mye wow om dagen så att serveren er nede en ekstra dag og jeg ikke får igjen noe for det, det bryr meg katta.

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar

Ja det er irriterende når servern detter ned, men alle blir jo vanligvis ikke down samtidig så da kan man jo bare spille på en alt. Dessuten, er det noe galt i å ikke være lvl 60 enda? Ja dere har ikke bruk for rested, men jeg kan ikke bli si jeg har blitt plaget så mye at jeg vil ha igjen pengene mine :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...