normal Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg har lyst på Epox Nforce2, men det kommer visst ikke ut før i september. Jeg er veldig giret på ny maskin og i den anledning lurte jeg poå om jeg bare skulle skjære igjennom og kjøpe Chaintech Apogee HK nå istedet. Dette HK virker bra billig og fancy. Noen synspunkt? Er HK bra? Bør jeg holde meg med is i magen? Tror dere det blir lett å evt swelge på qxl uten stort tap? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 det er mye med i det og billig .. lover ikke godt ... en wannebe soyo.. Lenke til kommentar
normal Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 flere synspunkt? gjerne mer begrunnet Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 det hjelper ikke å bumpe tråden ... men alle testene jeg har sett, ser det ut som kortet er for dårlig .. og for ustabilt ... PS: beklager at jeg ikke har noen url! Lenke til kommentar
normal Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 hmmm, var skikkelig giret på å kjøpe dette når jeg :/ i kveld og greier. har ikke sett dårlige tester jeg Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 har du sett bra tester da??? få sider som har testa det og allt jeg har sett er RÆVA.. Lenke til kommentar
normal Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 kan du gi noen linker? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Tester av kortet: Viahardware Tweaktown ocworkbench octools explosivelabs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå