Gå til innhold

71 grader-nord, hva syns du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg så på det når det var noe nytt og spennende. Nå er det oppbrukt og kjedelig.

Jeg er uenig i at det er oppbrukt.

Det blir jo fornyet hvert år med nye reiseruter og nye oppgaver. Vi får se mye av den vakre norske naturen og programmet og programmet er faktisk en liten inspirasjonskilde til selv å komme seg ut av godstolen og oppleve naturen.

Jeg synes 71 grader nord er et glimrende konsept og følger med hver mandag. Den aller beste realityserien som er laget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Synes det var ålreit til å være reality ( noe jeg egentlig ikke er så veldig fan av). Denne serien er litt "greiere" enn de andre ettersom de som står bak programmet ikke har plukket ut aggressive folk med adferdsproblemer for å skape splid innad i laget. Men for all del det fins mer interresante programmer ;)

Lenke til kommentar
Synes det var ålreit til å være reality ( noe jeg egentlig ikke er så veldig fan av). Denne serien er litt "greiere" enn de andre ettersom de som står bak programmet ikke har plukket ut aggressive folk med adferdsproblemer for å skape splid innad i laget. Men for all del det fins mer interresante programmer ;)

Jeg er forsåvidt enig i at TvNorge har unngått de verste bråkmakerne i utplukkingen av deltakere. Men alikevel så fokuserer de på hver eneste konflikt de finner i gruppen. Hadde det bare vært fryd og gammen i gruppen så hadde jo underholdningsverdien i programmet vært begrenset. Det behøves en real krangel for å live opp stemningen.

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...