Mr. Fiskum Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 `ja? selv: digger det har sjett de fleste årene. familien er en turfamilie og de har altid skjett programet, og jeg ble smittet til å se det. hva syns du/dere? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 sjett? skjett? mener du sett? Anyways,syns 71 grader nord er helt ålreit jeg,har ikke fulgt med så godt i år,men får se om jeg får skvisa ett par episoder inn i løpet av sesongen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Har ikke fulgt så godt med enda. Men det pleier alltid å bli mer interessant etterhvert når de blir ferre og man klarer å huske navnet på alle Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Bjarte er tremenningen min. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 har aldri sett no på det egentlig Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 jeg så på det når det var noe nytt og spennende. Nå er det oppbrukt og kjedelig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Allan var kul. Hvor er Allan? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 jeg så på det når det var noe nytt og spennende. Nå er det oppbrukt og kjedelig. Jeg er uenig i at det er oppbrukt. Det blir jo fornyet hvert år med nye reiseruter og nye oppgaver. Vi får se mye av den vakre norske naturen og programmet og programmet er faktisk en liten inspirasjonskilde til selv å komme seg ut av godstolen og oppleve naturen. Jeg synes 71 grader nord er et glimrende konsept og følger med hver mandag. Den aller beste realityserien som er laget. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg synes det er en elendig serie, jeg slår heller av tv-en enn å se på det Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg syns det er kult. En reality de faktisk gjør noe for å vinne. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 har ikke sett på det Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg synes det er en elendig serie, jeg slår heller av tv-en enn å se på det Du synes det er elendig FORDI....... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg synes det er helt OK, MEN: når skal de bli kvitt den irriterende lyden som konstant går i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Så ordknappe skribentene er på denne tråden. Hva med å hive på noen begrunnelse på meningene...hvorfor er det gøy/elendig...hvorfor har du aldri sett det? Ellers blir innleggene fryktelig intetsigende/kjedelige! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Synes det var ålreit til å være reality ( noe jeg egentlig ikke er så veldig fan av). Denne serien er litt "greiere" enn de andre ettersom de som står bak programmet ikke har plukket ut aggressive folk med adferdsproblemer for å skape splid innad i laget. Men for all del det fins mer interresante programmer Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Synest serien ikke er noe bra. Det er liksom så dårlig, gidder ikke forrklare Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Synes det var ålreit til å være reality ( noe jeg egentlig ikke er så veldig fan av). Denne serien er litt "greiere" enn de andre ettersom de som står bak programmet ikke har plukket ut aggressive folk med adferdsproblemer for å skape splid innad i laget. Men for all del det fins mer interresante programmer Jeg er forsåvidt enig i at TvNorge har unngått de verste bråkmakerne i utplukkingen av deltakere. Men alikevel så fokuserer de på hver eneste konflikt de finner i gruppen. Hadde det bare vært fryd og gammen i gruppen så hadde jo underholdningsverdien i programmet vært begrenset. Det behøves en real krangel for å live opp stemningen. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Første og andre sessong var grei. Jeg synes ikke de trengte å lage noe mer enn det, egentlig. Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 jeg har sentt på alle sesongene av 71 grader nord og synes fortsatt det er et bra program...konseptet er jo helt konge da!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå