zeox Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Mens jeg sitter her og venter på at Quake 4 skal ankomme i postkassa, hadde det vært kjekt å kunne spille noe liknende mens jeg venter. Noen som har noen forslag på bra multiplayer spill, med omtrent samme prinsipp som quake serien. Har disse: Quake 3, UT2004, HL2DM, COD & CODUO. vurderer Painkiller, men demoen har en utrolig merkelig lag når jeg spiller på en server med flere enn tre stykker. noen som kan si noe om det er slik på fullversjonen? takker for alle svar Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Det er vel 20.000 folk som kommer til å si "CS!" nå, så jeg får vel være så "kul" å være først : CS!111ONE234... Anyways, andre Fast-paced spill er Halo, Serious Sam (1st og 2nd encounter) og Soldier Of Fortune. Alle disse er litt smågamle, men utrolig gode, og teknologien brukt i spillene holder absolutt mål. Endret 14. september 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
zeox Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 ah, Serious Sam! *rote litt rundt!* takk for at du minte meg på det! og før noen rekker å si CS; JA! jeg har både CS 1.6 og CS:Source. er så utrolig lei de bare. Bestillte Chronicles of Riddick bare for moro skyld og. har hørt mye bra om det, og utfra demoen er det absolutt et spill som fortjener en plass i hylla. vet at det ikke er MP, men singleplayer er artig det og Lenke til kommentar
Toa Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Unreal Tournament (versjonen fra 99, ikke UT2k4 som suger...) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 zeOx[' date=14/09/2005 : 22:24] og før noen rekker å si CS; JA! jeg har både CS 1.6 og CS:Source. er så utrolig lei de bare.Bestillte Chronicles of Riddick bare for moro skyld og. har hørt mye bra om det, og utfra demoen er det absolutt et spill som fortjener en plass i hylla. vet at det ikke er MP, men singleplayer er artig det og Hehe, det med CS var bare tull (mer alle tegnene jeg bruker etterpå - Ofte fjortisser og andre leets som gjør slikt). BTW: Ah, Riddick. Jeg skulle gjerne kjøpt det, men jeg kommer ikke til å kjøpe det da det allerede er gjort. SINNSYKT bra FPS, selv om at det ikke er noen MP, og at det er bitttelitt kort (egentlig ikke SÅ kort, men kunne vært mye lenger da det er så SCHENJALT!). Lenke til kommentar
Peri Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 day of defeat, og dod: source som kommer om 11dager ca Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå