Tberg Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hei! jeg leter etter en tråd jeg så på dette forumet for en liten stund siden. Den omhandlet å få en spesiel look på film klippet som minnet om en paperboys musikkvideo ved å bruke opacity. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) SØK... Og du får nok ingen filmlook berre ved bruk av opacity, ettersom det berre styrer kor gjennomsiktig eit klipp skal vere. Men kan det vere denne. Endret 14. september 2005 av incanus Lenke til kommentar
Tberg Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Har søkt, men finner ikke. Det var ikke den tråden nei. Linken gikk ut på å justere farvene og brightness/contrast slik at film look'en var der, men så la han et opacity map over som gjorde at at en "ramme" ble fadet svart. Veldig stillig effekt. Lenke til kommentar
gussen Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 FILM LOOK Hei, Jeg startet en tråd for en god stund siden som har vært mye lest og som inneholder det du lurer på. Link: FILM LOOK Lykke til! DV123 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Som er akkurat den same eg linka til... Er tydelegvis ein annan. Forresten, TBerg, den effekten du nemner, var den for Premiere Pro, og hadde veldig lang rendertid? 16 timar for eitt klipp på 5min... Lenke til kommentar
Tberg Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 vet ikke om rendertida, men tror det var after effects han brukte. Husker godt at han laget en scene som hadde veldig lik en paperboys musikkvideo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå