Heineoen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hei! Trenger et nytt bil batteri til min Neon (sedan) Etter en merkelig kortslutting.. Noen tips til kvalitets batterier? Det er vell best med vedlikeholds fritt, er det ikke? Har vannbasert fra før.. Må kjøpe nytt i morgen, så fint om jeg kunne få inn noen innlegg i løpet av kvelden.. Takk Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 varta har vel kvalitet, stort mer kan vel ikke jeg si. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Takk for den du.. Tror ikke det siden det jeg har er Varta! :!: Funker noen ganger og noen ganger ikke.. Nå så bare går måleinstrumentene så vidt på og bensin måleren går oppover.. Nekter å starte.. Kan ikke lade den med batterilader, pga av at sikringen ryker.. Kjørte den for to dager siden. Og nei jeg har ikke glemt lys eller radio på.. For da sier det ding ding ding ding ding din.. osv.. Kom gjerne med flere forslag! Endret 14. september 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Sønnak Exide batterier.. meget god kvalitet Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Har du utelukket feil på lader og/eller det elektriske på bilen? Litt kjipt om du får samme feil på neste batteri. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Hmm.. Burde kanskje skjekke det med det elekriske ja.. Hva kan være feil her tror dere? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Takk for den du..Tror ikke det siden det jeg har er Varta! :!: Funker noen ganger og noen ganger ikke.. Alle batterier dør, enten det heter Varta ellr noe annet. Hvis det har kortsluttet så er dette helt normalt for ett batteri som har dødd pga alderdom. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Gelebatterier er vedlikeholdsfrie og veldig bra Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Er det det samme som tørbatteri? Vedlilkeholds frie? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 men desto dyrere. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Kjøpte et Varta batteri i dag, men det var litt for stor for min bil, selv om den stod i registeret.. Sønnax var en del dyrere.. og de var enda større... (plassmessig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå