Damination Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Jeg har nettop bygd en ny pc, er et guardian gaming case! men tingen er det at det er ikke en dritt å gjøre med det, så har lyst til å kjøpe et nytt fett kabinett, har alle delene men har lyst på et "tøft" kabinett med en del plass, kommer til å ha vannkjøling osv ettervært, kluet er det at jeg snart har bursdag så jeg får sikkert noe penger i kassa så noen linker til de sykeste kabinettene rundt 1.500 - 2000 lappen På Forhånd Takk Ps: må ha plexiglass vindu på siden Endret 17. september 2005 av Damination Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 hva med Thermaltake ARMOR da? det er stort og plexi på sia, koster 1500kr Link Lenke til kommentar
Damination Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Stilig, men ikke helt min stil Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Lian-Li Vindu koster 300kr Lenke til kommentar
Damination Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Takk får tilbakemeldinger, men går får en Sunbeam Miditower, Acryl/Plexi Link Til Kabinettet Men hva tror dere er best, "Gjennomsikitg" eller "Uv Blå" ?? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Takk får tilbakemeldinger, men går får en Sunbeam Miditower, Acryl/Plexi Link Til Kabinettet Men hva tror dere er best, "Gjennomsikitg" eller "Uv Blå" ?? Jeg syns den sorte er mest rå, den blir ikke så gjennomsiktig. og det blir vanskeligere å se kabelrotet ditt, og du får en tøffere effekt av lys og sånt Lenke til kommentar
haakie Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Ikke kjøp akryl! det suger alså. det blir du lei av etter en dag og kommer riper etter første dag, dårlig kvalitet også, kjøp kvalitet. feks chieftec eller lian li ol. Lenke til kommentar
Damination Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 En venn av meg har det samme kabinettet i acryl Det er drit fett, å viss du bare behandler det med forsiktighet tåler det i massevis! Har selv et Guardian Gaming Case, den ble levert med riper ! å synes ikke så mye om lian li Moderatorer: Close Topic Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Om du har lyst på et "tøft" kabinett, litt lignende Guardian, så tviler jeg på at Lian Li er noe for deg. Er ganske stilrent! Men om du derimot liker det, så anbefales det. Ikke om du liker robuste kasser da men. Som sagt kan du kikke litt på Thermaltake sine kasser, de har mye fint og bra! Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Dette kabinettet er veldig fint, stort glass og massevis av plass til vannkjøling. Og selfølgelig LianLi kvalitet. Endret 8. oktober 2005 av Zimmen Lenke til kommentar
Damination Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) DIREKTE DEILIG ! edit: jeg tror noen bør flytte detta til kabinetter ps: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6089 gikk får den jeg Endret 8. oktober 2005 av Damination Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå