srbz Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Jeg har en helt spesiell butikk i tankene, som selger lydustyr som miksere, høyttalere og studioutstyr som ligger i Bergen, men jeg har idiotisk nok glemt hva den heter, noe som også gjør det litt vanskelig å google opp. Kan dere være så snille å pøse på med linker til slike lydbutikker (ikke Hi-Fi altså, men studio osv) som ligger i Bergen/omegn, så skal jeg si ifra når jeg finner den? Tusen takk edit: fiksa bittelitt på topic. Endret 14. september 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg har en helt spesiell butikk i tankene, som selger lydustyr som miksere, høyttalere og studioutstyr som ligger i Bergen, men jeg har idiotisk nok glemt hva den heter, noe som også gjør det litt vanskelig å google opp. Kan dere være så snille å pøse på med linker til slike lydbutikker (ikke Hi-Fi altså, men studio osv) som ligger i Bergen/omegn, så skal jeg si ifra når jeg finner den? Tusen takk edit: fiksa bittelitt på topic. Er det lyd lys & karaoke du mener? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Er det lyd lys & karaoke du mener? llk.no? nix... mener linken deres ikke er en forkortelse heller, men er ikke helt sikker... edit: linken til de jeg tenker på altså Endret 15. september 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 PA Produksjoner AVAB-CAC Bergen AS LydFaktor Personlig anbefaler jeg Sound1.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 LydFaktor Yess! Thanx! Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) np... Endret 15. september 2005 av a_strann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå