St.Anders Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 går d an å skifte ut tastaturet på en bærbar?? spaceknappen min funker ikke Lenke til kommentar
alos Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 ingen problem.. bare gå til den butikken du kjøpte pc'n fra så vil de hjelpe deg med å finne et tastatur som passer. Å bytte det er veldig enkelt, somregel bare noen klips rundt kanten av tastaturet. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Det er som regel en grei affære. Hvilken maskin har du? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Er det mulig å få skaffet seg norsk tastatur om man har kjøpt bærbar fra utlandet? Endret 14. september 2005 av NiwT Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Det går som regel bra det, så lenge maskinen finnes i norge. Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 jeg har en acer Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Ja, da tror jeg nok det vil gå bra. Ta å hør med dem du, men du må nok regne med å betale for det, og det kan fort komme oppi en tusenlapp..... Lenke til kommentar
rhemal Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) noen nettshopper selger det som heter "country kit". hvis jeg ikke tar feil inneholder dette et norskt tastatur. prøv å søk på acer country kit edit: prøvde å søke sjøl, fant ingenting til acer, bare aopen og annet stæsj. Endret 15. september 2005 av rhemal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå