Kjekssjokolade Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Har en Thermaltake Purepower 680W.... Funker bra, litt for mange å lange kabler, men det va ikke det jeg trengte hjelp til..... I det siste har det bynt å komme en rar lyd fra strømforsyninga, en slags knitre/buzze lyd. Er dette noe å bry seg om, eller kan det hende at jeg svir av HK, å det som står på? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 E DET INGEN SOM KAN SVARE PÅ DETTE?! trur det e ukontakt...... Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Hørtes jo litt rart ut, men kan jo faktisk være vifta som lager den lyden. At vifta på en måte er slitt eller no Men høres ulyden også hvis du skur av pcen? Endret 17. september 2005 av espeneppi Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Hørtes jo litt rart ut, men kan jo faktisk være vifta som lager den lyden.At vifta på en måte er slitt eller no Men høres ulyden også hvis du skur av pcen? nei, lyden er der bare når maskin er på, å ei lita stund etterpå har fått bekreftet at det er ukontakt........vifta kunne ikje lagd slik lyd uansett.... Dette må jo være en feilproduksjon fra thermaltake Lenke til kommentar
Bullseye88 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Skal sende inn min andre Thermaltake 680W med samme feilen... Sist så brydde jeg meg veldig lite om feilen, helt til det begynte å lukte brent elektronikk... Virker som om at dette er en seriefeil ja. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Skal sende inn min andre Thermaltake 680W med samme feilen...Sist så brydde jeg meg veldig lite om feilen, helt til det begynte å lukte brent elektronikk... Virker som om at dette er en seriefeil ja. tvilsomme saker...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå