hero_ruler Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Åssen få en strømforskyning til og kjøre uten et hovedkort/kabinett ? Jeg trenger en stømforskyning til og kjøre noen leds uten kabinett/hovedkort.. Åssen gjør jeg dette? Og kan jeg koble 5v leds i den svarte og den røde ledningen som kommer ut fra psu'en uten motstand?.. Serie eller Paralel kobling da? Er ganske nybegynner med casemodding og sånt Endret 14. september 2005 av hero_ruler Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Kjøp Denne men hvis du har 24-pin hjelper ikke det Eller du se Her -Qvin- Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvorfor betale 100 kr i frakt for noe du kan gjøre fint med en ledningsstump? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvorfor betale 100 kr i frakt for noe du kan gjøre fint med en ledningsstump? Det ekke vits, nei men hade vært litt kult å hatt ;P Men selvsagt er det bedre å bruke en binders i seden for å bruke 100 kr på en annen løsning Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Så det er bare og slutte en krets så starter den ? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 To faktisk;) les i den linken jeg skreiv oppi her; Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 ja jeg mekka det, .. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå